Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Le@n maakte er nooit een geheim van trouwens dat hij altijd in zijn pak piste En dat pissen was nog wel het minste wat hij in dat pak deed.....
|
|
|
Yoram
|
Heren, is het wat om eens een safetyclinic te organiseren op bijvoorbeeld Ouddorp? Vrij toegankelijk natuurlijk
Sowieso voor de gezelligheid en kan altijd handig zijn, wie weet komt er nog iets nieuws aanbod. Met geluk kan ik morgenavond, anders pas vanaf zaterdag en dan nog zien of de 8m nog wel heel is Richard, nice movie man
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Hoelaat ga je?
denk om half 9 ongeveer. ben je lekker op tijd op t strand.of iets eerder. maakt mijn niet heel veel uit. Ik ga richting mijn werk nu. Helaas wordt het vandaag niks voor mij.
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
tussen 11.00 en 12.00 op playa
Daar heb ik wel oren naar, wil niet te laat terug nl.
|
|
|
Snackyman
|
Michiel en sebas foto's zijn af. Heb ze geresized voor jullie. Zal even mijn flickr account aanknallen en dan hiernaar toe linken
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Michiel en sebas foto's zijn af. Heb ze geresized voor jullie. Zal even mijn flickr account aanknallen en dan hiernaar toe linken Kom maar op!
|
|
|
Snackyman
|
Zit nu op mijn werk dus dat gaat niet lukken Wordt vanavond O michiel is er trouwens nog een mogelijkheid om morgen de 9m krush nogmaals te testen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zooo, de wind is nu al 22kn gem, 32 in vlagen. Ideaal als je het mij vraagt, maar hij gaat nog meer oplopen is de verwachting. Echt 7m of kleiner gaat het worden vanmiddag... Overigens hier boven Delft al pitch-black, moet verlichting binnen aandoen. Buitenradar zegt geen neerslag, het regent hier toch al... Edit: heb helaas nog steeds geen vervoer...gaat hem ben ik bang niet worden vandaag O michiel is er trouwens nog een mogelijkheid om morgen de 9m krush nogmaals te testen Nee, helaas Stuur maar ff een persoonlijk bericht!
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
michiel, nog geen vervoer?
ik ga wellicht tussen 2 en 3 vanuit delft met de auto ergens naartoe om te varen met mn 6.. scheef wellicht (te lui om ver te lopen @ autostrand)
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Tot zo op het autostrand! Big-air meetpaal V1 is ook mee!
Ben er benieuwd naar de resultaten en de beelden.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Mijn spullen liggen in de auto voor een after work session als het niet te gek wordt vanavond....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
michiel, nog geen vervoer?
ik ga wellicht tussen 2 en 3 vanuit delft met de auto ergens naartoe om te varen met mn 6.. scheef wellicht (te lui om ver te lopen @ autostrand)
Nee, maar thanks! Wilde wel ff naar paalja. Met dit soort wind wel de moeite waard dat kloteeind lopen Ik verplaats mijn vaardag naar morgen Vandaag dan maar een werkdag Wind is nu 26kn gemiddeld, met vlagen van 38kn. Lekker 7m en kleiner weer! Pas op playa voor de kitescholen die aan het lessen zijn
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
allright, als je je bedenkt, let me know!
(ik ben best makkelijk over te halen om alsnog naar autostrand te gaan ;-) )
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik heb sla over voor vandaag, vlagen van 20 m/s is voor mij geen fun meer (is 9Bft!)
Ik richt mijn pijl ook om morgen.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik paas 'em vandaag.
was vanochtend al om half 5 op...geen zin om vanavond aan de beademing te liggen.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
het verschil tussen het gemiddelde en de stoot @ hvh is momenteel 7 m/s dat is best behoorlijk heel erg vlagerig..
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
@ Itsme Erik. Vorig jaar ben ik jou tegen gekomen in El Gouna. Heb je af en toe nog op Oostvoorne zien varen. Weet jij of Mario ook nog steeds daar kite? Heb jullie al een tijdje daar niet gezien.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo, paar keer de 40kn in vlagen overschreden. @Jarno: ik ben ook altijd makkelijk uberhaupt over te halen voor een kitesessie, en ook voor diverse spots Ik richt ook mijn pijlen op morgen, hopelijk mijn ride weer terug. Het is akelig stil vanuit de garage....
|
|
|