Het is wel eens goed om de feiten onder ogen te zien en dan kunnen we gelijk constateren dat er nog veel werk voor bijv NKV te doen is. Dus moeten ons idd druk maken voor behoud en uitbreiding van de kite spots.
Wij zijn het er allemaal over eens dat het een kl... beleid is en dat het rammelt aan alle kanten maar feit is dat het zwart op wit ligt vastgelegd en dat er dus door politie/verzekeringen/gemeentes enz enz op verwezen kan worden.
Persoonlijk heb ik zelf het vermoeden dat er door kitescholen totaal geen aandacht aanbesteed wordt. Als ik mijn rijbewijs wil gaan halen wordt mij ook eerst uitgelegd waar het begrip "openbareweg" voor staat en zal ik ook eerst wat theorie moeten weten.
Lid 2 spreekt idd voor zich en dat is dan ook een goede reden om de gemeentes, die de ballen hebben om dmv hun APV het kiten toestaan, niet tegen hun ballen aan te schoppen.
Zo'n AVP is sneller weer aangepast dan we denken....
Persoonlijk vind ik dan ook dat we niet moeten gaan klo... in de directe omgeving van een legale kitespot. Dus ga in bijv een straal van 10km niet varen want dat brengt de spot mogelijk in gevaar... Voorbeeld Strand Horst=> Ga dan niet kiten in Harderwijk/nunspeet/ Zeewolde.
De B&W's van de verschuillende gemeentes staan regelmatig met elkaar in contact en als we op die illegale spots negatief in het nieuws komen dan kan dat gevolgen hebben voor die lokale spot in de omgeving.
Voor de omgeving van het Westelijk IJsselmeer, Schellinkhout/Andijk/Enkhuizen, is dat weer andere koek. Officieel is daar dus geen legale spot dus zou ik als locale gewoon lekker doorvaren maar zou je dus officieel tegen een boete aan kunnen lopen.
@ Cryingwolf....untouchable ben je nooit....
Wat dacht je van het niet willen luisteren naar
Niet voldoen aan bevel/vordering 100 euro A.U.B