Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Website ziet er toch altijd erg goed uit van F-one.
Alleen nu nog een opvolger voor Antandroy.....
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Heb het idee dat de teksten niet aan gepast zijn hehe Trax ziet er wel gaaf uit.
|
|
|
marcelmarks79
|
ik heb gehoord dat ze aamkomend weekend in de winkels liggen, gaat zeker even kijken want moet nog een 9 hebben. dan ga ik wel voor de black/red en miss nog een 7 erbij. maar dan moet het wel een leuk prijsje worden!!!
|
|
|
Langbeest
|
Toe maar.................
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Zou best kunnen dat ze aankomend weekend in de winkels liggen, zag er gister 1 mee op Mirns varen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Slechts 1 kite (waar is de volt en die 2 lijner gebleven?) En op een pad slecht te lezen.
Spullen zien er wel weer top uit!
|
|
|
Tim_GTS5
|
A.s. donderdag de nieuwe bandit 6 te testen op schellinkhout rond een uur of 13.00 geloof ik ! Ook de 2013 Ozone kites trouwens !
Benieuwd wanneer de nieuwe boardjes uitkomen.
|
|
|
Langbeest
|
Nieuw Trax ziet er wel geil uit zeg......
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nieuw Trax ziet er wel geil uit zeg......
Daar valt mijn oog ook op maar dan ook meer om de specs en ziet er idd niet slecht uit
|
|
|
|
Langbeest
|
De trax is toch niet zoveel anders dan de 2012 Tim ? Is volgens mij niet echt een freestyle boardje wat denk ik meer jou ding is.
|
|
|
Geronimo79
|
Van het weekend een bandit 6 test gezien. 9m. De tester vond de voorgaande bandits ruk. Maar deze kite is echt op alle punten verbeterd. (lowend test)
|
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Kreeg maitje van Natural High @ brouwersdam.
27 september 2012 Lancering Bandit SIX en F-one Sale
Zondag 30 september 2012 is de F-one Bandit SIX voor het eerst in Nederland te zien en alleen bij Kitecenter Natural High! Daarom organiseren we in samenwerking met F-one een speciale F-one testdag. Tijdens de lancering kun je de Bandit SIX testen en pre-orderen, waarbij we mooie pre-order deals hebben. Verder kun je de nieuwe 2013 twintips proberen, zo is onder andere de Trax, de TX en de Acid aanwezig.
Om de dag nog mooier te maken doen we al ons 2012 materiaal van F-one weg tegen flinke kortingen!
- 2012 Bandit 5 -30 % - 2012 Testkites en -boards -50 % - 2012 F-one surfboards -25% - 2012 F-one twintips -25%
End of season Sale
Zaterdag 29 september gaat al onze 2012 gear en summer beachwear in de uitverkoop. Wij maken ons klaar voor de winter en hebben daarom scherpe deals voor je klaarliggen. Wees er op tijd bij!
- Wetsuits -30 % - Kites -30 % - Kitesurfboard en –twintips -25% - Golfsurfboards -20 % - Zomerkleding en slippers -40 %
Facebook Only aanbieding
Onlangs heeft Facebook een nieuwe functie gelanceerd; Facebook aanbiedingen. Wij vinden dit een leuk initiatief en hebben daarom op het moment ook een Facebook aanbieding lopen. Claim nu de aanbieding en ontvang tot 28 Oktober 2012, 20% korting op alle artikelen in onze Surfshop, dus ook op de wintercollectie (aanbieding is niet geldig op andere lopende Sale’s). Check facebook.com/NaturalHighBV en claim de aanbieding! En like meteen even onze pagina...
Natuurlijk hoef je het mailtje van facebook niet uit te printen, laten zien op je telefoon is ook voldoende. We zien je in de shop!
|
|
|
marcelmarks79
|
dat wordt waarschijnlijk een 9m pre-order dan in het black/red
|
|
|