|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Vandaag binnen gekregen, ziet er helemaal netjes uit en kan in ieder geval lekker strak aangetrokken worden
|
|
|
Langbeest
|
En hoef je hem dan nooit meer losser te zetten om aan te doen???
|
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Normaal hoef je idd de bandjes niet meer losser of vaster te zetten. Alleen de onderste band net zoals Mystic dat heeft.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Wat gaat het nou kosten? Ik heb dat nog steeds niet terug kunnen vinden...
|
|
|
TimK
Geen avatar
Logs: 0 | 15 uur
|
staat op de facebookpage: Van €199,95 nu voor €159,95
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
staat op de facebookpage: Van €199,95 nu voor €159,95 Ah thnx Mooie prijs
|
|
|
flupje
|
Vandaag ook de Supreme gepast bij Chris en bij mij zat die echt heerlijk. Kon hem goed strak aantrekken en pasvorm was voor mij goed. Kwaliteit van de clip zag er normaal uit en voelde stevig. Bij Eurofun nog wat andere trapezes gepast maar de Supreme zat voor mij het lekkerst. Volgende week wordt hij geleverd als het goed is en dan kan hij intensief getest worden op Fuerta
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hoe is het gewicht ?
|
|
|
flupje
|
Ik had het idee dat de ION Apex zwaarder was maar is moeilijk te vergelijken als je ze niet alle 2 tegelijkertijd in je handen hebt.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Ik twijvel tussen de Apex (2014) en LF Supreme. Een Apex kan ik hier in de shop passen, maar een LF Surpreme? Wat zijn trouwens inmiddels de ervaringen van de LF Surpreme bezitters?
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik zal vanavond, als ik er aan denk, eens wat foto's plaatsen van hoe mijn Apex Gold er na 2 jaar (circa 50 sessies ofzo) uit ziet.
|
|
|
Guus91
|
Ik heb de trapeze nu een aantal keer gebruikt. Ik ben een Mystic shadow gewend en merk dat de Supreme toch meer support geeft in je rug. Het systeem waardoor je de haak vast zet werkt goed en je hoeft deze strap verder niet meer te herstellen. Ik had wel een sessie nodig voordat het harnas optimaal zat! Qua kwaliteit ziet het er erg solide en sterk uit maar daar kan ik je over een jaar pas echt wat over vertellen natuurlijk. Qua gewicht van het harnas merk ik geen verschil met de shadow. Al met al zeker blij met de overstap!
|
|
|
flupje
|
Ik twijvel tussen de Apex (2014) en LF Supreme. Een Apex kan ik hier in de shop passen, maar een LF Surpreme? Wat zijn trouwens inmiddels de ervaringen van de LF Surpreme bezitters?
Ik ben zeker tevreden over het harnes. Ik heb er nu 6x mee gevaren en hij blijft lekker zitten. Omhoog kruipen heb ik met dit harnas geen last van. Wel voel je als je de klip dicht doet dat hij rond de klip iets meer op je buik drukt. Maar tijdens het varen geen last van. Je kunt de Supreme trouwens passen bij Chris Immers Liquid Force. Volgens mij had hij ook een test harnes liggen.
|
|
|
geloof68
|
En er komt binnenkort een L naar Brabant, stuur maar een PM als je wilt testen.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Hoe is het gewicht ?
De ION Apex weegt ongeveer 1,9 kg en de LF Supreme 1,7 kg. Allebei in maat S. Had niet het idee dat ik dit verschil merkte
|
|
|
Gehaktdag
|
Is dat harnas nog ergens te koop en te passen omg. zeeland?
|
|
|
geloof68
|
@Gehaktdag: Welke maat zoek je?
|
|
|
Gehaktdag
|
Heb nu een S bij mn Apex, komt dat overeen?
|
|
|
geloof68
|
Dat zal overeenkomen. Passen wordt asap geregeld.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Grote kans dat een M ook past. Had een S Apex Gold, nu M LF Supreme
|
|
|
|
Big Vin
|
Waarom liggen ze eigenlijk niet gewoon in de winkels?
|
|
|