Zelf heb ik ook beide cams. Het is zeker een leuk alternatief. De gopro geeft overigens wel degelijk beter/mooier beeld. Vooral als je tegen de zon in filmt en in de schemering. Neemt niet weg dat het beeld goed is! Van deze cams heb ik er 8 besteld, bij 1 deed de LCD het niet, bij een ander was de accu gezwollen, ze zijn duidelijk van iets mindere constructie maar zoals je zelf al aangeeft, je koopt er 5 tegenover 1 gopro en als je deze verliest is het een stukje minder erg dan wanneer je de gopro verliest.
Heb je ook garantie geclaimd? vaak kan dit wel. Heb er zelf bij dit geen ervaring mee. maar heb wel genoeg laders en accu's besteld dat er eens een foute tussen zat, en vaak werd gratis een nieuwe gestuurd. no questions asked.
Verder is er vast verschil in beeldkwaliteit, maar zoals gezegd: Voor de meeste mensen is het prima beeld zoals jij zelf ook al meld.
Uiteraard en dat wordt ook gewoon opgelost. Wel minder als je er 1 moet terugsturen naar China maar gezien het geld ben ik meer dan tevreden met deze dingen ;-)
Ik heb in maart de SJ4000 aangeschaft prijs kwaliteit is goed.Als je echt veel wilt filmen is gopro natuurlijk de camera maar voor af en toe een leuke edit isde SJ4000 zeker een aanrader.
Hieronder de link van een filmpje die ik ermee gemaakt heb.
ik heb ze zelf en het beeld is echt prima voor de huisteunkeuken filmer. plus ik vind 500 euro voor een cameratje met zwaare overpriced accesoires veel geld dit is prima voor 100 euro (ik had het voor 100)