bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Het was inderdaad even zeuren met de wind toen jullie van het water af kwamen maar gelukkig trok hij daarna weer even aan. Toch nog lekker met de 13mtr kunnen varen.
|
|
|
|
pewpew
|
de voorspellingen slaan tegenwoordig ook nergens meer op. 2 dagen terug zou het windstil zijn en nu weer flinke woei.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo een trotse opa VERA 1 JAAR HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA knap stel he JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Gefeliciteerd Hans & Nancy ...en wat een mooi koppie (van je kleindochter )
|
|
|
Langbeest
|
Gefeliciteerd, ziet er prima uit
|
|
|
Giertje
|
Hans van harte gefeliciteerd! Maar laat voortaan Nency met je kleindochter op de foto gaan dat ziet er dan beter uit Prettige dag verder
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen om een uur of 12 op schellie als de wind zo een beetje aangaat lekkahh !!!
|
|
|
Langbeest
|
Eerst naar Delfzijl, hoop op de terugweg nog even langs schell te gaan
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
kan morgen niet ... Voor mij wordt het dinsdagmorgen vanaf een uurtje of 10.00..
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als je ebola maar niet meeneemt Herman Morgen tegen 17:00 @ schel
|
|
|
Langbeest
|
Dan is het donker Tim
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Huh opeens gaat het wel waaien. Eergisteren zou het de hele week stil zijn. Windfinder app geeft nog wel steeds maar < 10 knp aan.
|
|
|
|
ErikO
|
Heeft iemand misschien een update voor IJmuiden? Ben er nog nooit geweest, ik dacht even te buurten...
|
|
|
TBK
|
Was weer top op Schel ! Lekker warm is dat OUWETAKKEBOSSEN in je droogpakkie !
|
|
|
Langbeest
|
Was inderdaad een TOP middag, zou hem niet gemist willen hebben.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
blij dat ik moest werken , je zal maar vrij genomen hebben voor zo'n ouwetakkebos middag
|
|
|
@LaurenS
|
Ja dat was er een om in te lijsten ,als er 10 knopen stond was het veel , morgen dan maar nieuwe ronde ,nieuwe kanse .....uur of enen op schell
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Morgenmiddag kakt de wind in! Morgenochtend is er voldoende woei
|
|
|