Er is inderdaad veel geschreven over Roses en sant pere pescador, maar relatief weinig over torroella de montgri. Graag (kite) info over deze plek. Ik ga naar camping El Delfin Verde.
Is daar kiten Uberhaupt toegestaan en is de eventuele kiteplek vlak bij deze camping???
Ik ben een aantal jaren geleden ook op camping El Delfin Verde geweest ,en je kan daar goed kitesurfen ,je heb daar een breed strand en genoeg ruimte om je kite op te laten ..ik was er in 2004 en toen was het nog niet erg druk met kitesurfers ,dat zal nu waarschijnlijk anders zijn en zal er net als op ander plaatsen aan de Costa Brava een kitezone ingesteld zijn... Je bent wel wat beperkt met de windrichtingen maar de meest voorkomende windrichting in de zomer (de levante ..steady sea breezes ) komt bij camping El Delfin Verde recht uit zee ,maar als de tramontana waait zit je daar niet goed ,dan is de wind aflandig en kan je daar niet varen.. ik zelf ga de laatste jaren altijd naar camping La Ballena omdat daar de wind over het algemeen beter is ..