|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
goedkoop via KH gekocht! Flyradical 2011 134x40 ( andere board is spoorloos, nog steeds. )
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Balen Markus, ik had goede hoop :/
Iig Neerlands ontwerp van Eddie the Eagle
|
|
|
|
geloof68
|
Is toch een jpg van een door, als ik aanneem dat er normale footpads opstaan?
|
|
|
|
|
geloof68
|
Kleine pads dan op dit plaatje, anders ben ik gevoel voor verhoudingen kwijt na bijna een week niet kiten;).
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik vraag me af: worden er niet meer spullen verkocht na het seizoen in de 'uitverkoop' dan tijdens het seizoen ?
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
goedkoop via KH gekocht! Flyradical 2011 134x40 ( andere board is spoorloos, nog steeds. ) Die pads en straps zitten echt meesterlijk.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ik vraag me af: worden er niet meer spullen verkocht na het seizoen in de 'uitverkoop' dan tijdens het seizoen ?
Geldt dat niet voor alle luxe goederen... 'ons' Calvinistische cultuurtje voedt ons daar toch mee op...
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik post hem hier ook nog maar even KappuH, bedankt voor de service en de mooie prijs ! Zeeko notus 2012 (7M + 10M) & Essence 2013 board Edit: Zeeko ultimate bar zit in de tas trouwens, die is ook nieuw.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
@loha - dus het wordt tijd om de iPhone 4 te kopen
Hebben ze de 5 nog niet in België ?? Je loopt weer achter Eddie
|
|
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ik post hem hier ook nog maar even KappuH, bedankt voor de service en de mooie prijs ! Zeeko notus 2012 (7M + 10M) & Essence 2013 board Edit: Zeeko ultimate bar zit in de tas trouwens, die is ook nieuw. Mooi spul! Veel plezier ermee, morgen kan je de 7m mooi uitproberen :D
|
|
|
|
gnijzink
|
Nieuwe Ozone Catalyst 2013 12m Trax 2013 Ozone catalyst 2013 8m (nog geen foto van )
|
|
|
geloof68
|
Heb ook net mijn Cats en een Reo opgehaald ))))))))))))). Altijd leuk om een nieuwe Ozone kite uit te pakken. Die jongens en meisjes weten wat vouwen is.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
iedereen nieuwe attributen, ik ook. ION hummer 2013 trapeze en Ion handschoentjes... lekker voor in de koude dagen. datte dusss...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heb ook net mijn Cats en een Reo opgehaald ))))))))))))). Altijd leuk om een nieuwe Ozone kite uit te pakken. Die jongens en meisjes weten wat vouwen is. Kunnen ze bij Ozone een kite nog kleiner opvouwen dan bij alle andere merken?
|
|
|
Langbeest
|
Heb nog een beetje moeite met de maten van de catalyst. 8-12 is zo een groot gat.......
|
|
|