Flyingtrunkie
|
Zoooowwwwww...... Heeeerlijk niet gevaren op Schellie! Stond een vuil windje in de ochtend met vlagen tegen de 40.... te veul voor mijn 8. Dan maar de kerstboom eens opruimen....
|
|
|
@LaurenS
|
Schell viel een beetje tegen, hard vlagerig, niet echt genoten . Toch nog 2 uurtjes gepakt met Ries..... Nu een bakkie bij vdB
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
haha zal ie dan toch een downwinderx2 aan het maken zijn Hmmm hij draait wel al, maar neemt alleenmaar toe 29.9 - 42.6 kn.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Zo, vandaag weer gsjellig op Schel, maar werd ff te gortig voor de 9m.. Als ik zie hoe 2 adonissen (Peter en Ries) beide lopen te scheuren en te vloeken met hun 7m... NOOOOUUUUUUU dan weet je het wel. ...Ja u leest het goed, zelfs Ries was zo nu en dan ZWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR overpowered!! En beide zijn weer gewoon hard aan het werken Hierbij vgl wordt IJmuiden morgen wel een erg comfortabele ochtend... @Ries, nog heel veel plezier in de bus en de sneeuwpret @Peter, was je maatje nog content met de VdB bar + nwe powerlijnen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was heftig op Ijmuiden vandaag, stond op een gegeven moment in m'n eentje op 't water met niemand op het strand met vlagen dik in de 40kn. Moet zeggen dat dat nog redelijk goed ging met m'n 7m razortje, wel overpowered natuurlijk maar beter als een 6m rise uit 2008. In 't begin ook wel lekkere sprongen gemaakt, goed hoog en ver, later was de energie uit 't lijf maar toch zo'n 3,5 uur op 't water gestaan. Was mooi, jammer dat 't zo extreem rustig was, wat gezelligheid is ook wel wat waard . Wel jammer dat 't zo vlagerig was, zeker 10kn+ verschil tussen de constante wind en de vlagen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Was mooi, jammer dat 't zo extreem rustig was, wat gezelligheid is ook wel wat waard . Wel jammer dat 't zo vlagerig was, zeker 10kn+ verschil tussen de constante wind en de vlagen. op Schel waren pakweg 5 aan het varen en 3 keddies op het strand... erg gesjellig + veiliger
|
|
|
Frank82
|
Ach, schel is wel leuk maar afgelopen tijd zo vaak geweest. Zeetje is toch wel mooi vind ik, wat speelser. Verder vind ik de zee ook veiliger aangezien je geen enge gladde grasveldjes en stenen hebt. Daarnaast is de wind meestal vlageriger op schel dan aan de kust (verder ruimde de wind ook nog naar NW dus dan is schel helemaal een nogo).
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Vanmiddag @ Wijk Bunker met J0zone, met ze 2uh... lekkere wind gem. 23 - 27 kn. opkomend tij weer heerlijke mega vlakke stukken, met de 7m. En wie kwamen we tegen toen ie op terugweg was vanuit Bergen aan Zee... dubbel-downwinder-Chris met ze waveboard Lekker hoor Chris... was wel een gokje natuurlijk... maar alle sites voorspelde dat de wind ging draaien van ZW naar NW. Respect hoor Chris... Voor Haring Harry natuurlijk fijne vukantie...Hals und beinbruch!!! Morgen echt de laatste kans, kan helaas niet... maar het is voorlopig uit met de wind... Voor de duidlijkheid Frank 82 was er pas om 14.00 uur hoor
|
|
|
Frank82
|
Bunker was vast top, zat te twijfelen of schel of ijmuiden maar had natuurlijk ook naar de bunker kunnen gaan met NW. Nouja, volgende keer weer
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard ,ik was er graag bijgeweest maar moest naar een vergadering op mijn werk .. voorlopig heb ik geen nachtdiensten meer ...
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Fantastische spot, ik ben er 3x geweest, je kan daar een mooi rondje touren. Ga je boarden of skiën? Of alleen après skiën?
|
|
|
|
|
joosie
|
hé richard doe iedereen de groeten in de www.Goasstall.com super gezellige apreski smiddags vanaf 1500 tot laat ha ha niet vergeten iets te eten kan je 'savonds weer verder feesten in www.apresworld.at in the londen pub of met de mannen naar TABLE DANCE naast de londen pub iedergeval have fun
|
|
|
Plan B
|
Fijne vakantie Richardt ik zie je daarna vast wel weer op het water en dan hoop ik er weer langer dan 5 minuten op te staan
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen nog meer leute naar het zeetje,ik ben vanaf een uur of 11:00 op een nader te bepalen spot IJmuiden of Wijk ....laterzzzzzzzzzz knopie of 23 ,lekkerrrrr met de 9m2
|
|
|
Frank82
|
Helaas maar 1 dagje vrijgenomen, morgen ziet er ook weer lekker uit maar moet weer werken.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Heeft er iemand nog een plekje vrij in de auto die vanuit Assendelft vertrekt? Wil morgen ook nog wel varen maar heb geen vervoer..
|
|
|