|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ries, riekt een beutje naar een.... Tarifa spamfilmpi Vond je die wind & wiefkes nou zo leuk
|
|
|
PeeWee
|
Wat een fantastische week moet dat weer geweest zijn @Peter, niet naar kaap Verde? Te windonzeker, he. Wil ook wel in feb/maart naar een mooi windspotje in de warmte en de zon. See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Ik hoop er vanmiddag toch nog ff op te staan.... Windje bij zee trekt al aan , maar gaat naar NO . Nog meer mensen naar IJsselmeer of zee als ie niet te aflandig wordt?
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ik ga varen alleen weet nog niet waar... Nu nnw aan zee 14/18 knopen.
|
|
|
Chris c
|
Als de wind aan gaat vanmiddag naar Enkhuizen of Medemblik.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Als het gaat waaien bij muiderberg ga ik daar even een kijkje nemen, verwacht er alleen niet al teveel van
|
|
|
|
|
Giertje
|
De wind gaat niet aan. ik kom net van Edam.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik heb gisteren maar eens wat nuttigs gedaan. Heb mijn 7 m bulaaroo V2 verkocht. Vandaag meteen het geld weer uitgegeven aan een nieuw dressoir
|
|
|
Giertje
|
Citaat van FlyingHigh Heb mijn 7 m bulaaroo V2 verkocht Wat nou Herman geruild voor een kameel daar in Dubai.
|
|
|
FlyingHigh
|
Daar kom je op dit moment tenminste wel mee vooruit.. Met kiten niet echt hè . Tijd voor weer eens een lekkere sessie
|
|
|
franco
|
en wat ga je nu dan doen als er 35 knopen staat??? ? van achter je dressoir door het raam kijken hoe de bomen te keer gaan!!!! nu nog een geranium plantje er bij!! geintje
|
|
|
|
@LaurenS
|
morgen varen, yeeeeeeeehaaaa 10 uur @ Wijk of medemblik als ie te NO wordt
|
|
|
mocem
|
Ik ga sowieso naar Wijk. Als de wind te veel NO is dan ga ik golfsurfen.
|
|
|
|
mocem
|
Het zit de laatste tijd niet vaak mee.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Weekend wordt ook niks en koud. Al bijna een maand niet gekite...
Dito hiero. Ben nu wel weer klaar met dat windloze gedoe!!!!!!
|
|
|
|