/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Voor die t water op willen, vergeet niet dat natte ogen, wind en vorst geen lekkere combinatie is
|
|
|
|
franco
|
HEE ERWIN ALS JE DIT LEEST WIL JE MIJ EVEN DAN EEN BERICHTJE STUREN!!!!! DAN HOOR JE WEL WAT IK MOET HAHAHAAA EN DIT GELD VOOR ERWIN DE CABRINHA MAN(WEET JE ACHTER NAAM NIET)?
|
|
|
franco
|
ik ga wel mee kite, kijk tog al wazig en koud heb ik het ook al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee hoor grappie ik wacht wel ff tot het weer beter word, of bij net boven 0 weer naar zee.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
periode 7-12 jan.... vind je t gek dat ie dan 6gr aangeeft, toen was t nog gewoon warm in NL. Sinds 12 jan is de zee vlak bij de kust afgekoeld van 7gr naar 4gr. Het IJsselmeer koelt vele malen sneller af, veel succes met kiten!
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heb dit filmje van 2004 al 3x bekeken. Is al 9 jaar oud maar die gast kan er wel wat van. Dit niveau zie je nu nog niet bij de meeste. Wie is dit en ben benieuwd of hij nog steeds aan kiten doet. Als dit wel zo is wil ik zijn hedendaagse filmpje wel eens zien. Echt een top filmpje. Zie dit ook veel liever dan die wakestyle van tegenwoordig
|
|
|
Raymond.V
|
Wat een bazen!! Geniale style!
|
|
|
|
@LaurenS
|
[
Heb dit filmje van 2004 al 3x bekeken. Is al 9 jaar oud maar die gast kan er wel wat van. Dit niveau zie je nu nog niet bij de meeste. Wie is dit en ben benieuwd of hij nog steeds aan kiten doet. Als dit wel zo is wil ik zijn hedendaagse filmpje wel eens zien. Echt een top filmpje. Zie dit ook veel liever dan die wakestyle van tegenwoordig
Die muziek erbij ,maakt het helemaal af
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Thanx Ries voor de info. Blijf het prachtige filmpjes vinden. De meeste filmpjes van nu zijn minder..
|
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Richard Dat is Frank Leemhuis en hij kite nog steeds. Kom je net uit de kroeg of zo. Frank is die ex marinier Die topper (Hulk) heet Marco.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
...soort van kitekingz grootpapa's dus
|
|
|
|
Giertje
|
Ja Richard ik reageerde wat te snel. Zit ook helemaal vol met adrenaline. Ijsmeester Onderaqua staat er op dat ik mee ga schaatsen.
|
|
|
the littleman
|
Zooo weer een vers pakje sneeuw,dus we gaan weer snowkite in de achtertuin.Mocht je nog geen lokatie hebben. Bij de afslag naar schel heb je links een groot veld waar een begraafplaats gaat komen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Mazzelaar, daz 10 meter loope voor jou
|
|
|
Mitchel_12000
|
Is het strand bij de bunker een optie om te gaan snowkiten vanmiddag of is al de sneeuw daar weg gewaaid?
|
|
|
@LaurenS
|
Niet doen,idd weggewaaid .check thé cam van wijk,ik check de gouwzee even ,andrs door naar richting schell op een weiland
|
|
|
Chris c
|
Hoe laat ben je van plan om te gaan snowkiten bij schell? Kom dan ook.
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Waar is de vraag, misschien een weiland in de buurt van Amsterdam..?
|
|
|