El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey kite vrinden! Als de voorspelling een beetje zo blijft: Lift gezocht voor woensdagmiddag, van en naar Dordrecht. Ga ik het weer eens rustig proberen. Autostrand, Ouddorp, Maasvlakte, zandmotor, maakt me niet uit. Heb waveboard bij me.
|
|
|
rich@rd
|
Ik ga ook overdags maat... heb vakantie! bel maar effe joh.
|
|
|
|
Gewoon Toon
Logs: 0 | 330 uur
|
Ik lees nergens iets over dat gevalletje strand schoon maken ! Beachcleaner eet 2 kite's op compleet met bar !!
|
|
|
|
|
CCaptain
|
Rudooooo, back on tha water!!! Ik moet helaas werken woensdag, anders was ik je zeker komen halen. Niet gelijk weer zo'n dikke loop trekken he @ Toon, kom maar op met die plaat
|
|
|
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Mijn lijnen zijn ook wel eens opgevreten door zo'n apparaat . Dus ik geloof het direct.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En wie draait dan op voor de schade? Helaas geen wind meer voor de komende 3 dagen
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik blijf nog hoop hebben op wat wind voor morgen. Ben dan vanaf 10:30 vrij en wil mijn Fly nog steeds testen.
|
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Van Facebook geplukt : Robin, veel plezier met je Fly. Ik kon er net mee varen met 10-12 knopen, 80 kg, op een 136cm TT. extensies zijn een must ! Ja balen ik zie nu dat de wind ook weg is voor Oostvoorne. Ik heb ook nog een nieuwe kite uit te proberen Oei, dat is niet Best.
|
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Aansprakelijkheid is 50/50 in dit soort gevallen lijkt me. of zelfs 100% voor eigen rekening... de trekker chaffeur kan ook niet weten hoe de lijnen liggen.
Tip: rol altijd je lijnen op en leg de bar onder je kite.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ben het wel eens met de tip van Eagle Jan. Rol altijd je lijnen op. Is een kleine moeite en voorkomt dat mensen erop gaan staan, lijnen o er elkaar heen liggen, honden die er doorheen rennen etc.
|
|
|
|
berttt
|
Wind is alweer weg voor woensdag... En de wind is er weer, ben benieuwd of het zo blijft.. onweer wind met pokke veel regen en hagel
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Wind is alweer weg voor woensdag... En de wind is er weer, ben benieuwd of het zo blijft.. onweer wind met pokke veel regen en hagel watje!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Rudo kan jij ook zien wat de wind morgen tussen 11 en 3 doet op guru pro?
11:00 - 10 12:00 - 9 13:00 - 10 14:00 - 13 15:00 - 14 geen vetpot lijkt me Ik heb nog steeds geen lift mocht het nog gaan gebeuren....
|
|
|