|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
zo... t was een lekker zooitje op playa zag ik via de webcam... deathloopje hier, kite explosie daar, door elkaars lijnen vliegen. Marcus.. was jij dat die zo lang in het water met iets van een genetrix?
Ik zag een zwart/witte kite met een erg hoge geprojecteerde A/R. Was dat die Genetrix?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
zo... t was een lekker zooitje op playa zag ik via de webcam... deathloopje hier, kite explosie daar, door elkaars lijnen vliegen. Marcus.. was jij dat die zo lang in het water met iets van een genetrix?
Ehhh. Nee?! Zat richting bunker. Maar ellende viel wel mee hoor op playa! Mss nadat ik weg was....
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@Marc_87 He Marc, ...... ik neem aan dat je ook de Bandit VI gaat testen ..... er staat trouwens een prachtig setje Dosjes (7-9-12) te koop ... niks voor jou...? ik ben bezig met scheermesjes ... Uiteraard ga ik aan de Bandit 6 hangen, helaas was er op Fehmarn te weinig wind omdat dit te doen. We hadden daar alleen een 7m bij ons als grootste maat. Dosjes steek ik liever in fik op 12 uur. Wat een grafkites! En dan heb ik het over de vaareigenschappen wat dus persoonlijk is. Het was btw echt een top sessie @ de Slufter!!!!
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Hier ook nog maar even aan de publieke schandpaal, gewoon omdat het kan :
Ventje is zo blij als het waait, vliegt in 1 streep naar het strand vergeet hij helemaal te tanken.Tja, dan is het weer huilen natuurlijk.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hier ook nog maar even aan de publieke schandpaal, gewoon omdat het kan :
Ventje is zo blij als het waait, vliegt in 1 streep naar het strand vergeet hij helemaal te tanken.Tja, dan is het weer huilen natuurlijk.
Vergeet je er niet bij te vermelden wie hem uit de brand heeft geholpen?
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Hahaha, sta je dan... Slufter was zekerss top! Wat een dag. Zit nog na te genieten/gloeien thuis.
|
|
|
Yoram
|
Aai Gelukkig dat dat niet op weg naar Fehmarn is gebeurd, dan had je km's kunnen lopen naar een tankstation Maar hij was heerlijk vandaag
|
|
|
thijs77
|
superdag @ slufter vandaag
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Hij was weer erg lekker vandaag! Gewoon lekker met het 7m'tje. En eindelijk zonder schoentjes gevaren, geen moment koud gehad!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
was wel een ok windje helaas brak het depowwer zooitje weer eens af dus even ander barretje aanpassen en weer te water Om verder te cruisen.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Van wie zouden ze het hebben?.....
|
|
|
rich@rd
|
autostrand was heerlijk, wel lang pfff. spierpijn!
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Van wie zouden ze het hebben?..... nee nee... ik heb t niet over totale anarchie!
|
|
|
|
Yoram
|
Donderdag mogen de 7m'tjes weer uit de tas
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Donderdag mogen de 7m'tjes weer uit de tas yup kan ik eindelijk m'n nieuwe bandit 6 7m aan de tand voelen
|
|
|
jefff
|
Donderdag mogen de 7m'tjes weer uit de tas denk je?
|
|
|
Yoram
|
Donderdag mogen de 7m'tjes weer uit de tas denk je? Ja zeker ;-) 30kn moet toch wel genoeg zijn voor een 7m? ;-) Maar niet te vroeg juichen, er is ook nog een dinsdag en woensdag.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
hopelijk heb ik dan mijn scheermesje 7m, kan ik testen hoe scherp ie is ......
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Fingers crossed voor donderdag en vrijdag Hopelijk een topwind waar we van gaan genieten.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Toch een leuke sessie geworden. Aanstaande donderdag maar weer eens los gaan. Zal wel drukken worden nu iedereen vrij is. Helaas vrijdag werken :/ aan de andere kant zaterdag kan ik wel weer los gaan
|
|
|