ronny
|
Vanmiddag lijkt ook nog wel wat te worden, om het onweer heen dan.. Nog gelukszoekers?
ik wil er om 18:00 zijn
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Altijd! Rond 13.00 Dam. Eerst ff naar Renesse cadeautje zoeken voor de morgen jarige Job. Getij tussen 13.00 en 17.00 niet ideaal voor de jongens.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga naar Renesse toe, misschien dat ik er vanavond nog een avond sessie op de Dam uit pers.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Toch een leuke sessie geworden. Aanstaande donderdag maar weer eens los gaan. Zal wel drukken worden nu iedereen vrij is. Helaas vrijdag werken :/ aan de andere kant zaterdag kan ik wel weer los gaan Snackyman waar ga je morgen heen? Zit ook te kijken voor morgen maar die andere gasten hebben andere prioriteiten.
|
|
|
jefff
|
ik kijk nu op windfinder maar de wind is aardig weg morgen na 2.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Toch een leuke sessie geworden. Aanstaande donderdag maar weer eens los gaan. Zal wel drukken worden nu iedereen vrij is. Helaas vrijdag werken :/ aan de andere kant zaterdag kan ik wel weer los gaan Snackyman waar ga je morgen heen? Zit ook te kijken voor morgen maar die andere gasten hebben andere prioriteiten. Maasvlakte zal wel druk zijn en Oostvoorne is dus wat vlakker plus daar heb je een warme douche dus het word denk ik Oostvoorne. Na 08:20 komt het water weer naar binnen zetten dus dat is ook wel fijn. Wordt wel in de ochtend met een 10 varen en daarna met een 12 die Michiel komt brengen O:)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Toch een leuke sessie geworden. Aanstaande donderdag maar weer eens los gaan. Zal wel drukken worden nu iedereen vrij is. Helaas vrijdag werken :/ aan de andere kant zaterdag kan ik wel weer los gaan Snackyman waar ga je morgen heen? Zit ook te kijken voor morgen maar die andere gasten hebben andere prioriteiten. Maasvlakte zal wel druk zijn en Oostvoorne is dus wat vlakker plus daar heb je een warme douche dus het word denk ik Oostvoorne. Na 08:20 komt het water weer naar binnen zetten dus dat is ook wel fijn. Wordt wel in de ochtend met een 10 varen en daarna met een 12 die Michiel komt brengen O:) Veel plezier, daar ga ik dus niet heen, zal wel lekker druk zijn morgen.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Als ik de voorspellingen moet geloven kun je misschien beter met de 12 beginnen en later overstappen naar de 10.
Als t lekker waait kom ik morgen misschien ook nog ff hemelfarten op playa del paalja of hufteren op sluf. En vrijdag, die ziet er wel lekker uit!!
|
|
|
Snackyman
|
Toch een leuke sessie geworden. Aanstaande donderdag maar weer eens los gaan. Zal wel drukken worden nu iedereen vrij is. Helaas vrijdag werken :/ aan de andere kant zaterdag kan ik wel weer los gaan Snackyman waar ga je morgen heen? Zit ook te kijken voor morgen maar die andere gasten hebben andere prioriteiten. Maasvlakte zal wel druk zijn en Oostvoorne is dus wat vlakker plus daar heb je een warme douche dus het word denk ik Oostvoorne. Na 08:20 komt het water weer naar binnen zetten dus dat is ook wel fijn. Wordt wel in de ochtend met een 10 varen en daarna met een 12 die Michiel komt brengen O:) Veel plezier, daar ga ik dus niet heen, zal wel lekker druk zijn morgen. Waar ga jij naar toe? Als ik de voorspellingen moet geloven kun je misschien beter met de 12 beginnen en later overstappen naar de 10.
Als t lekker waait kom ik morgen misschien ook nog ff hemelfarten op playa del paalja of hufteren op sluf. En vrijdag, die ziet er wel lekker uit!!
Juist de ochtend ziet er nog redelijk uit tussen 14:00 en 17:00 valt de wind weg :/
|
|
|
|
Snackyman
|
Dus ik denk dat ik om 07:30 op het strand ben. Heb ik de middag nog met het vrouwtje 8) Ik ga slapen nu en zie het morgenochtend wel wat de wind doet. Als ik iemand nog moet oppikken stuur mij een berichtje en ik bel je morgenochtend.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
hmmm ik gok op vrijdagochtend. morgen de vrouw maar even verwennen met wat aandacht
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
KNMI Meteo geeft nu smiddags toenemend naar 6-7 Bft...
Denk Ouddorp. heb wel behoefte aan wat ruimte ;-)
|
|
|
Snackyman
|
Voorspellingen nemen alleen maar af en ik heb geen twaalf meter.. Afnemende wind is ruk. Actuele waarneming op de dam is iets hoger dan voorspelt met 18 knopen. Bij twijfel ga ik niet en ik heb nu teveel twijfel. Ik draai me nog een keer om.
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik ben vast niet de enige die vanmorgen vroeg het wekkertje heeft gezet om de actuele wind tegen en voorspelling op te zoeken, maar na het zien hiervan met een zucht van teleurstelling toch maar weer om te draaien.
Kan iemand mij trouwens vertellen waar ik de link naar de bovenstaande afbeelding kan vinden? Ziet er echt mega overzichtelijk uit op die manier. Kan `m op KiteHigh zo snel niet vinden....
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Ik ben vast niet de enige die vanmorgen vroeg het wekkertje heeft gezet om de actuele wind tegen en voorspelling op te zoeken, maar na het zien hiervan met een zucht van teleurstelling toch maar weer om te draaien.
Kan iemand mij trouwens vertellen waar ik de link naar de bovenstaande afbeelding kan vinden? Ziet er echt mega overzichtelijk uit op die manier. Kan `m op KiteHigh zo snel niet vinden....
http://karel.bugbyte.nl/all.htmlIk sla vandaag denk maar over. Gaan we morgen maar extra lang het water op!
|
|
|
|
Iw@n
|
In rotterdam lijkt het alsof het harder is gaan waaien? Welke voorspellingen kloppen?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
de enige voorspelling die klopt heet:
rijdt-naar-het-strand-en-ervaar.
is de allerbeste voorspelling op dit moment.
als ik kon zou ik gaan.
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Goeie wind nu idd Ik spaar mijn krachten voor morgen en de rest van het weekend.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik kijk het nog even aan...
Playa webcam zijn wel kites, maar voornamelijk lessers en echt veel gevaren wordt er niet...
|
|
|