Wat denken jullie, garantie? (FINAL UPDATE)

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #25 Juli 31, 2007, 00:51:40
edit2Rapporteer  
yes, post die naam, schandalige shit
Wat een vreemde opmerking van iemand die moderator is!

Leuk hoor, even een merk, shop of importeur dmv Kitehigh.nl de grond in trappen!

je hebt helemaal gelijk, ik ben geen persoon, alleen een kitehigh moderator...


boehoe mofo
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #26 Juli 31, 2007, 00:54:53
edit2Rapporteer  
yes, post die naam, schandalige shit
Wat een vreemde opmerking van iemand die moderator is!

Leuk hoor, even een merk, shop of importeur dmv Kitehigh.nl de grond in trappen!

je hebt helemaal gelijk, ik ben geen persoon, alleen een kitehigh moderator...


boehoe mofo

Pcies, slaat nergens op, alsof je als KH moderator gewoon je bek maar moet houwe.

Lekker neerzetten de naam van de shop, zou er zelfs een nieuwe topic op de frontpage voor maken. Betaal je gvd in Nederland die VEEEEEEEL te dure prijzen voor die kites, zeggen ze allemaal dat dat is omdat het goede kwaliteit is en garantie, flikken ze ALTIJD dit.

De winkels doen het zelf hoor, mensen wegjagen naar Duitsland en co.
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #27 Juli 31, 2007, 01:55:48
edit2Rapporteer  
Zou iemand die aanspraak wil maken op garantie ooit zeggen dat zijn kite 1 of meerdere keren hard gecrashed is? Wat zou er gebeuren wanneer een shop/importeur iedere gescheurde kite zonder pardon zou vervangen door een nieuwe?
Tuurlijk zijn kites te duur en is het zwaar shit wanneer zo iets gebeurd, heb het zelf ook 2 keer ondervonden. Ik heb in beide gevallen de juiste procedure gevolgd en het is altijd netjes opgelost.
Ik kite al wat jaartjes en heb al redelijk wat "schade gevalletjes" gezien, ook hoe ze zijn ontstaan, persoonlijk zou ik op deze kite garantie geven! Wanneer je in je recht staat zul je de service krijgen waar je recht op hebt, wanneer je deze niet krijgt ga je stappen ondernemen............!
Hoop dat het goed voor je afloopt!
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #28 Augustus 01, 2007, 01:15:44
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben dit topic afgelopen vrijdag begonnen simpelweg omdat ik wilde weten wat mensen met wat meer ervaring ervan zouden vinden, het is mij nog nooit gebeurd dat me kite zo uit elkaar klapt dus had er geen enkele ervaring mee...
En aangezien ik dus sowieso een weekend moest wachten op antwoord vroeg ik mij of of het garantie zou zijn.
want er werd mij in de eerste instantie verteld van niet... en dat is niet lekker het weekend in gaan. (angry_kitesmiley)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maargoed, vandaag een mail gehad van de importeur.
Ze hebben het doorgestuurd naar naish en het zou crashschade kunnen zijn... maar ze willen me tegemoed komen om de kite kostenloos te laten repareren op een vakkundige manier dat je er niets meer van zult zien.

Ik heb nogmaals vooropgesteld dat hij niet hard gecrashed is en ben met dit voorstel akkoord gegaan.
Ik wil gewoon zo snel mogelijk weer een 12m erbij (langs de kant kijken word je niet vrolijk van) en hou echt helemaal niet van dit gezeik.
Het is indd zo dat als het gerepareerd word je er niets tot weinig van zult zien omdat de naad opnieuw gestickt kan worden en het dus geen lapjes kite word, dus dit lijkt me oke.

Dus toch nog relaxed dat de importeur dit alsnog heeft kunnen fixen, scheelt mij weer kosten.
maar het ging natuurlijk ook om het idee hoe het allemaal gaat als het op garantie aankomt!

Dus ThumpsUp naar de importeur/naish

En shop beeeeetje jammer dat die mij zelf geen voorstel heeft kunnen doen om een oplossing te zoeken,
maar een eenvoudig mailtje doorstuurd en het er verder bij laat zitten. ThumpDown en ik het zelf maar uit moet zoeken.

Ik heb een koop overeenkomst met de shop en eigenlijk erg weinig met de importeur te maken.Huh

Maargoed hoop snel weer te kunnen knallen met de 12! maar ik zal in ieder geval mijn volgende kite niet meer kopen bij de betreffende Kiteshop (sealedlips_kitesmiley)

Thanks voor de reacties en see you on the water (grinnik_kitesmiley)
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #29 Augustus 02, 2007, 00:58:46
edit2Rapporteer  
Top dat het goed opgelost is! See you above the water Dude!
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #30 Augustus 02, 2007, 01:06:28
edit2Rapporteer  
Toch vind ik het minimaal opgelost. Ok, je kunt weer het water op, maar je hebt hoe dan ook een reparatie aan je net (4 maanden) nieuwe kite.

Zeker van een merk als naish mag je dan wel iets meer verwachten.

Natuurlijk is er ook de andere kant, die van naish, iedereen die zn kite op t water laat klappen waardoor er iets kapot gaat kan wel zeggen dat zn kite gewoon op t strand lag.

Maar dan vind ik het ook weer een stukje kwaliteit dat een kite gewoon zeker het eerste half jaar, hoe vaak en hard je m ook op t water laat stuiteren, niet kapot hoeft te gaan!

ach... hij wordt weer gemaakt jij kan weer kiten :-)
Danhappykitetrails

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #31 Augustus 02, 2007, 02:40:51
edit2Rapporteer  
Tuurlijk garantie, en laat je niet wegzenden door de winkel, jij hebt niets te doen met een importeur. De winkel is daarvoor verantwoordelijk. 
globe

Berichten: 1143
Antwoord #32 Augustus 03, 2007, 17:03:41
edit2Rapporteer  
Dan de allerlaatste update:

zoek de 2 verschillen, keurig onder garantie onzichtbaar gerepareerd.

Eind goed, al goed dus!



Tommie

Geen avatar

Berichten: 358
Antwoord #33 Augustus 03, 2007, 17:25:09
edit2Rapporteer  
OK DAN Globe!!
gaaf joh dat het er echt zo super mooi gemaakt is.
niks te zien.

ook heel goed dat je niet de naam van de shop noemt, om zo good-will te behouden.

kite'se
globe

Berichten: 1143
Antwoord #34 Augustus 03, 2007, 17:27:23
edit2Rapporteer  
eh... is niet mijn kite hoor Smiley
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #35 Augustus 03, 2007, 17:41:46
edit2Rapporteer  
Ik hem hem nog niet opgehaald.
maar ik denk dat "globe" de foto op verzoek van de importeur heeft gepost?
Ziet er in ieder geval goed uit!   Joepie en snel gefixt!
Tommie

Geen avatar

Berichten: 358
Antwoord #36 Augustus 03, 2007, 21:25:04
edit2Rapporteer  
oeps,
but you get the message.
Spikey

Berichten: 160
Antwoord #37 Augustus 03, 2007, 22:00:45
edit2Rapporteer  
OK DAN Globe!!
gaaf joh dat het er echt zo super mooi gemaakt is.
niks te zien.

ook heel goed dat je niet de naam van de shop noemt, om zo good-will te behouden.

kite'se

heel goed ?? ...  good-will ...  Ik zou excuses eisen en als ik die niet kreeg het knetterhard posten ....wat moet je anders met een shop doen die zijn verantwoordlijkheid uit de weg gaat ?? Ik heb dit soort dingen vaker gezien bij de grote shops ...ze beginnen een beetje van die verzekerings praktijken uit te halen .....eerste en 2de antwoord/reactie is altijd nee, waarschijnlijk in de hoop dat 9 van de 10 het gewoon opgeven ....

wat vond import van dit verhaal  ??
nepke

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #38 Augustus 03, 2007, 23:22:13
edit2Rapporteer  
Je mag idd wel kenbaar maken welke shop je niet naar behoren heeft geholpen, uiteindelijk heb je niks met kubus te maken, ondanks dat zij wel je kite super hebben gerepareerd.
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #39 Augustus 03, 2007, 23:58:08
edit2Rapporteer  
Ik heb de kite opgehaald en zoals op de foto ziet het er goed uit (niets van te zien)
Naast dat ik vind dat het snel gefixed is, is een medewerker die bij kubus werkt zo attent geweest om op zijn weg naar huis nog even de kite op een afgesproken plaats kunnen te langs brengen, wat mij weer een  rit scheelde naar kubus... TOP DUS!

De importeur heeft zich niet uitgelaten over de shop, en ik denk ook niet dat dat van toepassing was naar mij...
Ik hoop alleen voor hen dat niet alle shops zo laks en klant onvriendelijk omgaan met  hun klanten, anders kunnen ze beter zelf kites gaan verkopen + de service die hierbij hoort.

Ik heb verder geen contact meer gehad met de shop, maar wel een PB van iemand die mijn verhaal herkende. En wat denk je? Dezelfde shop!
Dus ben nu een beetje in dubio over wat te doen.
Ik ga denk ik de shop maar contacten want wil wel eens weten wat die er nu van zegt dat zijn garantie problemen opgelost moeten worden door zijn importeur.

Spikey

Berichten: 160
Antwoord #40 Augustus 04, 2007, 02:51:08
edit2Rapporteer  
en dan ? ....dan weet de volgende het ook niet toch ?
nepke

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #41 Augustus 04, 2007, 16:10:49
edit2Rapporteer  
Gewoon keihard hier melden!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.