|
|
Kayen
Logs: 0 | 130 uur
|
Ingrid en Anne zijn erbij! Komen uit Den Haag... Gaan niet het water op, maar nemen flyboard mee.
Tot morgen!!
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mensen hoe is het voor een prutser als mij te doen met de golven daar? Nee zonder gekheid, ik heb al vaker op Wijk aan Zee gekite maar nog nooit met behoorlijk harde wind en hogere golven. Is het te doen als je het niet gewend bent? Ik heb wel al een keer met goede harde wind op de zandmoter gevaren en dat was prima te doen.
|
|
|
|
Idefixe
|
Bij ALOHA? Dan mot ik een heel stuk verder rijde!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Marc, jij vaart toch prima? Twijfel jij hier serieus over?
Nja als ik lees 4 meter hoge golven, dat zou de eerste keer zijn dat ik die mee maak.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hele hoge golven betekend hopelijk een groot stuk vlak water in de uitloop van de golven tussen het strand en de branding. Maar als er een shorebreak staat wordt het wel lastig ja, anders op de terugweg nog maar even langs de zandmotor rijden....
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Daarom ben ik aan het twijfelen om wel te gaan, het is toch weer een pokke eind rijden.
|
|
|
|
TBK
|
Bij de pier, dat wordt met recht kiten voor eigen risico met WNW- NW. Nog een stukkie verder verplaatsen die NYK, Ijmuiden lijkt me veiliger !
|
|
|
|
|
Chris c
|
@tbk wijk is goed hoor met de voorspelde windrichting voor morgen. Kan je naar egmond varen en terug.
Sander ben er bij! Ben er effe na 14 uur.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Gezellig Chris Vandaag hebben zich nog aangemeld op de diverse fora: Hojan Nils 80 Noldus2 Passaat en een vriend Ingrid Anne Florisvw en Chris c Hiermee passeren we de 50 "afsprekers"!!!!
|
|
|
|
franco
|
ik moet verstek laten gaan,zit met een stijve nek ,nee blauwe pil is niet blijfen hangen in mijn keel. veel fun voor iedereen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Pffff, 320km rijden voor dit event met misschien niet eens goede condities of morgen knallen met 7bft springtij op de Brouwersdam wat 10min rijden is.....
Afspraak is afspraak, maar het wordt wel een heel moeilijke keuze zo.
|
|
|
FlyingHigh
|
Afspraak is afspraak, dus je hoeft geen keuze te maken Evan
|
|
|
DM2008
|
Aloha is natuurlijk top, KNMI heeft echter NW in de voorspelling staan en dan vind ik het voor mezelf eigenlijk niet verantwoord om bij de pier het water in te gaan, zeker ook ivm. de voorspelde wind en golven.
Ik wacht morgen nog even af, maar denk dat ik de nieuwjaarsspirit elders ga vieren...
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Update weer KNMI voor morgen zaterdag 7 januari : SIGNIFICANT WEER: TEN OOSTEN VAN HET KOUFRONT LICHTE (MOT)REGEN, MOGELIJK MET EEN VERSCHOLEN BUI. TEN WESTEN VAN HET KOUFRONT VOORAL IN HET NOORDEN ENKELE REGENBUIEN. LANGS DE KUST MOGELIJK MATIGE TURBULENTIE. WIND: TEN OOSTEN VAN HET HET KOUFRONT ZUIDWESTELIJK ROND 15 KN. TEN WESTEN VAN HET KOUFRONT WESTELIJK 15-22 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 22-30 KN. LANGS DE KUST EN IN EEN BUI IS DE WIND VLAGERIG MET UITSCHIETERS 10-15 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.
|
|
|