|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Kijk eens aan, een promofilmpje geschoten in Zeeland!
neeltje jans, of zie ik het verkeerd
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Ik vraag me nog steeds af waarom je een twinskin in een C vorm zou maken. Misschien iemand antwoord? Dat herstarten zag er ook nog spannend uit, maar in de branding is dat met alle twinskins dan weer spannend
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Ik vraag me nog steeds af waarom je een twinskin in een C vorm zou maken. Misschien iemand antwoord? Dat herstarten zag er ook nog spannend uit, maar in de branding is dat met alle twinskins dan weer spannend Het scheelt sowieso al een hele hoop toming. Kijk maar eens hoeveel toming een Flysurfer nodig heeft om zijn vorm te behouden en hoeveel toming (als je het al toming mag noemen) deze twinskins van PL hebben.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zie de kitewiki voor de twinskin maagden Heel cool dat ze door blijven gaan met deze kites Nog steeds ongekend wat stabiliteit betreft!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zie de kitewiki voor de twinskin maagden Heel cool dat ze door blijven gaan met deze kites Nog steeds ongekend wat stabiliteit betreft! Ik stond op de KTE echt versteld van deze kites, zelfs de Phantom is extreem stabiel. Ook in weinig wind. Je kan de kite gewoon aan je leash knopen en als een ballon er mee heen en weer lopen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vroegah toen Autostrand nog echt met de auto begaanbaar was, heb ik eens mijn S-ARC 840 met chickenloop aan mijn trekhaak vastgemaakt. Die bleef er gewoon staan, ondanks vlagen etc.
Helaas kent het concept ook beperkingen sinds de tijd van de Bow/SLE/hybrid/delta..
Toch wil ik deze weleens testen. Vond de Venom's erg fijn vliegen, met een goed bargevoel! Niet wat je verwacht bij een foil.
|
|
|
rudolfPL
|
Dat herstarten zag er ook nog spannend uit, maar in de branding is dat met alle twinskins dan weer spannend Het is juist niet spannend... En in de branding is het al helemaal makkelijk. De kite drijft op het water en niet in het water zoals bij LEI's.Herstarten is dan ook een eitje. Durf te stellen dat het zelds sneller is met een Twinskin...
|
|
|
|
|
|
rudolfPL
|
@Michiel: prima stuk zal het komende periode nog eens uitgebreider langs lopen en eventueel aanvullen! Maar top hoor!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ziet relaxed uit ......... zou ze wel eens willen testen
|
|
|
Dre79
|
Heb op het flyboard een aantal jaren gevlogen met een twinskin, en blijf het op het land super kites vinden. Wat ik me wel afvraag, en mis in het filmpje / foto's is wat nu de verbeteringen zijn tov de eerdere versie van de charger? of gaat Peter Lynn nu ook mee in de trend om ieder jaar kites uit te brengen met een nieuw design / kleurtje
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hier kan je alle info vinden over de kite! Ziet er goed uit, maar kan niets vinden mbt de prijzen, niet geheel onbelangrijk lijkt mij. Waar zijn ze te testen. Misschien kan er een partijtje naar van de Berg in Hoorn toe is ook dealer zo te zien.
|
|
|
Teigetje
|
kan niets vinden mbt de prijzen, niet geheel onbelangrijk lijkt mij. En toen bleef het stil
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Ik zie dat het even boven mijn budget is, maar dat zijn alle kites nu hoor 1200 euro voor een 10m kompleet.
|
|
|