Beng
Geen avatar
|
Je kan gewoon updaten Richardt. Alleen de sessie's die je nog niet hebt gesaved ben je kwijt. Wil je die bewaren dan dus eerst sessie's save'n (net als altijd) en dan pas updaten. App is op de android een stuk sneller geworden
|
|
|
Haring High Richardt
|
oke, thankss, ik heb de Woo net aangezet en er wordt niet gevraagd om een up date ?
Moet ik dan de oude App eerst verwijderen en de nieuwe snelle app downloaden ?
|
|
|
Beng
Geen avatar
|
Richardt de update is voor de (android) telefoon. Niet voor het blauw/witte woo apparaatje. Waarschijnlijk is de app. op je telefoon al gedaan vannacht. Gaat automatisch. Bij mij is de nieuwe versie nr.3.9.0 (39000014)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Bij mij is de nieuwe versie nr.3.9.0 mijn versie is de 3 4 1 4225, ouwe versie ? Niet automatisch ge up date ? Wat nu ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik moest van de week opnieuw inloggen en daarna staat de nieuwe versie 3.9.0 (39000014) er op.
|
|
|
|
Teigetje
|
heb die woo in de kliko ge*******. Ging ie niet hoog genoeg herkenbaar, heb het idee dat die van mij ook maar wat aanrommelt . Straks als het weer gaat waaien maar eens vergelijken met de Surfr app https://www.thesurfr.app/
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb de app verwijderd en een nieuwe gedownload. Het laden gaat een stuk sneller en de indeling lijkt wel wat overzichtelijker Het zal mij benieuwen of de begrenzer tot 10 meter die er bij mij opzat nu vanzelf is verwijderd en ik boven de 10 meter nu kom ? Mobiel op je plank vastmaken ?
|
|
|
Langbeest
|
Ik wacht ook die app af, heb er veel betere verwachtingen van de de WOO. Die van jou begint al op 2 meter Richardt, dus al de begrenzer van 10 eraf gaat spring je evengoed nog 10 meter.
|
|
|
Teigetje
|
net surfr app geïnstalleerd, daarna deed de telefoon het niet meer telefoon aan en uit gezet, gelukkig nu weer goed. app gaf alleen een wit scherm. Mailtjes gestuurd naar Herbert er is iets fout gegaan, er wordt aan gewerkt.
|
|
|
Langbeest
|
Als het goed is heb je ook een mail gekregen dat hij nog niet werkt en een wit scherm geeft.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De SurfR App werkt nu goed op mijn (Samsung)Andriod telefoon en hij ziet er goed uit...lijkt wel wat op de vernieuwde WOO app..de mount 1.0 waar je je telefoon in moet plaatsen is nu al te verkrijgen maar die is nog niet perfect (er komt in augustus en verbetere versie) ik heb deze 1.0 versie zelf wel al besteld voor 10 euro De SurfR App is gratis te downloaden en geeft buiten de sprong hoogte/afstand/hangtime ook nog de snelheid en de totale afstand weer En het zou leuk zijn als veel kiters deze App gaan gebruiken.. www.thesurfr.app
|
|
|
zwafra
|
Inmiddels heb ik de SurfR mount binnen ..en hij ziet er solide uit ..daar durf ik mijn telefoon wel in te stoppen .. Nu nog even een beetje wind en dan kijken hoe de App van SurfR het doet tegenover de WOO...
|
|
|
Langbeest
|
Leuk Frank, ik verwacht wel wat van dit apparaat( app)
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
telefoon op mijn board zie ik niet echt zitten ,laat maar weten frank of er hoogteverchillen zijn.
|
|
|
|
zwafra
|
Ja ..je moet de app niet vergeten uit te zetten...anders is je gemiddelde snelheid wel erg hoog.. Verder wel leuk dat je gelijk je hoogte kan aflezen.. De WOO geeft gemiddeld wel wat hoger aan ongeveer 0.5 mtr
|
|
|
Teigetje
|
zwafra rijdt ook op de snelweg stevig door schater 143 km per uur Zwaffie, das best snel op je twintippie
|
|
|
Langbeest
|
Ja ..je moet de app niet vergeten uit te zetten...anders is je gemiddelde snelheid wel erg hoog.. Verder wel leuk dat je gelijk je hoogte kan aflezen.. De WOO geeft gemiddeld wel wat hoger aan ongeveer 0.5 mtr
Deze app is dus wat eerlijker
|
|
|
|
Kitemenn
|
Het is jammer dat ie alleen werkt op android 6 of hoger dat schakelt gelijk wat oude telefoons uit. Hopelijk word het voor Ios niet opeens ook minimaal IoS 13 of hoger...we wachten met spanning af
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vraagje : doet de combined session het niet meer bij de nieuwste versie ?
Had gister 2 sessies en moest ze alle 2 apart downloaden
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Hier ook al ja. En op de spotnaam drukken zodat je gelijk het overzicht van die spot krijgt, werkt ook niet meer.
|
|
|