|
|
the littleman
|
Straks effies naar de carnavals optocht in Zwaag en daarna rond 15.00 uur naar schel. Hoop dat ie dan de 20 knp aantikt.
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Zat ook de hele ochtend al te twijfelen. Maar ga toch maar mn spullen pakken en richting schellinkhout. Veel te lang geleden alweer en de voorspelling voor de rest van de week ziet er verder ook niet echt rooskleurig uit.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Begint hier al aardig te waaien ...en volgens de voorspelling gaat het alleen nog maar toenemen. ben alleen nog een beetje grieperig ..maar ga zo wel naar Schell ... zo,n mooie dag kan ik toch niet laten lopen.. see you.
|
|
|
TBK
|
De wind is is prima voor de 10 bij 75kg, 12 bij 82,5kg en de 14 bij 90+kg ! Z'on mooi daggie moet je niet voorbij laten gaan tenzij je moet pakken voor een Windloos gat als Sal. Helaas !
|
|
|
@LaurenS
|
Ben er rond drieen , dan staat ie wel beter aan denk !!
|
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
supersessie op IJmuiden met de 11 eerst met handschoenen later zonder ,dat gaat gelijk een stuk beter
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer lekker op Schellie ...relext windtje... maar genoeg om lekker met mij 9 mtr te varen . was weer gezellig druk ..John is toch maar komen kiten en ging ook weer lekker met zijn 11 Edge ..er zijn al duidelijke invloeden van Toby Braeuer in zijn style te zien... Ook Peter ging lekker met zijn nieuwe Edge...wat een Top kite .
|
|
|
Langbeest
|
Mooi daggie vandaag, veel Kings op het water. Meer van dit
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Topdag weer zeg met dit weer en zoveel enthousiaste kiters die niet willen wachten tot de zomer. Top! Ik zeg morgen weer het water op als de wind nog wat wil doorblazen.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Jah,was weer lekker ,zonnetje 11 graden,that means wetsuit en blote handjes ...lekker hoor
|
|
|
|
audi
|
Ik ga het morgen ook maar weer proberen. Ik wil om half tien aanwezig zijn. Wie gaat er nog meer?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was een lekker dagje, wind was een beetje aan/uit maar toch wel vermaakt. Hoop beginners die het al weer aandurven na deze milde winter.
|
|
|
@LaurenS
|
Er staat een mooi windje in de omgeving van schell,alleen die richting is butt voor daar .ZO
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Misschien vanmiddag even kijken na de regen.
|
|
|