laura
Geen avatar
|
Vandaag uurtje gevaren om cabrinha sirens te testen. En meteen de hele set maar gekocht. Dus voortaan met roze kites op het water. Ach ja, daar ben je toch een beetje vrouw voor.
|
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Nou misschien had ik jou toch moeten inschakelen voor de onderhandeling. Ik blijk er toch niet zo goed in.
|
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Uiteraard, levensgevaarlijk! Dus ik zou straks maar een beetje bij me uit de buurt blijven op het water.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yup, was gesellie. Die paarse bult op mijn onderarm wordt nog steeds dikker. Hahahahaha, ben daar goed geraakt. Lachen. En je komt maar langs hoor. Altijd goed. Lekker.......biertje??
In het zonnetje, aan het strand. Doen we. Gezellig
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Als je bedoeld de plaatjes van theyr.tv die zijn voor iedereen duidelijk ..... behalve voor jou (omdat je kleurenblind bent) ... maar beide geven een matige (vaarbare wind) door .. Ik laat het je wel weten hoe het is geweest.
|
|
|
Langbeest
|
Zal wel een top sessie zijn geweest Frank.......
|
|
|
|
|
Giertje
|
kijgen we vandaag nog een selfie van Hekking te zien? Vette actie film op de locatie Andijk.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wat ga je daar doen,hoogte lopen met de hond
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb geen hond dus laat ik me kite uit maar volgens Jan Visser gaat het los en Jan heeft (meestal) altoid gelijk en er staat een matige, aan de kust soms een vrij krachtige noordwestenwind.Jij zekerr te brak van gisterrrrrrrrrrr
|
|
|
@LaurenS
|
en er staat een matige, aan de kust soms een vrij krachtige noordwestenwind.Ik heb geen hond dus laat ik me kite uit maar volgens Jan Visser gaat het los en Jan heeft (meestal) altoid gelijk en er staat een matige, aan de kust soms een vrij krachtige noordwestenwind.Jij zekerr te brak van gisterrrrrrrrrrr Aha ,vandaar naar Andijk En ik ben niet brak van gister want ik zat op mijn werk tijdens de match ,zaterdag wel vrij
|
|
|
Langbeest
|
Wat is er zaterdag dan????
|
|
|
Tim_GTS5
|
Het weekend lijkt weer goed door te gaan waaien, laten we het hopen!
|
|
|
@LaurenS
|
Wat is er zaterdag dan????
Wind ?
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
was een lekkere sessie op wijk aan zee bunker, palaanlandige wind, 5 cm water, een houten skimboard en een 12 meter, we gingen als de brandweer, ook een paar mooie crashes gemaakt, dan is 5 cm water niet veel
|
|
|