|
BoMiRon
Geen avatar
|
vraagje voor wakeboarden kan je toch gewoon je kiteboard meenemen of moet je dan de vinnen er onderuit halen?
|
|
|
richard
|
ik verkoop m'n kites. tegen de tijd dat er weer wind staat zijn er nieuwe modellen uit.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Yes!!!!...................Morgen naar Rhodos voor 1 week dan 3 weken werken om weer 2 weken naar Rhodos af te reizen.......wat een rot leven!
|
|
|
Spoon
|
heb je een huisje in rhodos? hehe
een kitehigh meeting voor rotterdam in rhodos;)
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
misschien maar in de auto of vliegtuig springen naar een bestemming met wind. Een paar dagen Griekenland of Scandinavië.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wat een schijt weer, was gister op scheef. Mooie golven in mooie sets, alleen totaal geen wind...
|
|
|
Naishie
|
Tering wat een schijt weer komende week heb nog nooit zo'n slecht jaar meegemaakt!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tering wat een schijt weer komende week heb nog nooit zo'n slecht jaar meegemaakt!
Ik wel, 2007....daar begint het al op te lijken kwa windverwachting....
|
|
|
|
|
drifter
|
zo is dat Rudo, niet voor niks vroeg licht. Moet ik wel om 03.00 uur weg
|
|
|
Naishie
|
2007 was toch juist een perfect windjaar?
|
|
|
|
thomasr
|
wie dinsdagochtend dauwtrapkiten? 5:00 op de sluf
respect voor jou
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
2007 was toch juist een perfect windjaar?
Absoluut niet, hoe kom je daarbij Op zich wel een leuk idee Ruo Ik ga proberen er ook bij te zijn, mits de kans er echt is dat het gaat waaien. Het weer verandert met de minuut, hopelijk in positieve zin voor ons kiters.....dit gezegd hebbende, alleen guru voorspeld dit. wfsf bijvoorbeeld niet. Aankijken maar....
|
|
|
Jenno
Geen avatar
|
Haha, ik ben er ook bij als het zo blijft dinsdag! En Thomasr je bent er dan ook gewoon, ik sleep je mee:P Mag je daarna weer gaan leren voor je toetsen;)
|
|
|
Spoon
|
tof! wat is het omgekeerde van een barbeque? voor derna!
euqebrab... dat weet toch iedereen maar ik wil ook wel dinsdag! ff kijken of dat wil lukken
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
mrwah guru trekt ff zn keutel in... kan tijdelijk zijn...
Het schuift terug naar de nacht.....iemand kitelights in de aanbieding? Dit kan ook positief zijn, het weer is nog steeds zo veranderlijk....als het weer , dus wie weet wordt het deze week toch nog wat ( (bazuin_kitesmiley)positief denken )
|
|
|
Micky
|
mrwah guru trekt ff zn keutel in... kan tijdelijk zijn...
Is een leuk plan... Helaas op mijn Guru pro ook een inkakkend verhaal...
|
|
|