The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Hahah dan kom ik je auto leeg halen met mijn snelle schoenen en schutkleur . Kan je zaterdag terug kopen bij zevenhuizenplas
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hahah dan kom ik je auto leeg halen met mijn snelle schoenen en schutkleur . Kan je zaterdag terug kopen bij zevenhuizenplas
Hahaha, opeens Zeekoeien in de uitverkoop
|
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
ZeeWoei zeker Zwa..... Zie je morgen om 09:00 toch?
Das een beetje vroeg, dan ben ik net wakker...
|
|
|
|
rich@rd
|
ik ga lekker met dave en rich met mn nieuwe kitewaggie naar autoplaya rond vier uur!!!
|
|
|
|
Nijlpaard.
|
Eindelijk weer eens wind in het weekend.
gwhaha, ik heb 2 weken vakantie !
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
shit... ik moet nog ff wachten op mijn nieuwe kites... maar ze komen er aan! 5stk.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
5 nieuwe kites Ahrend? 2013 Parks? Moggel lekker wat woei, en ik heb een flinke hoeveelheid Weissen en wijn in mijn mik Kijken of ik moggel nog wat kan presteren...
|
|
|
Eagle-Jan
|
5 nieuwe kites Ahrend? 2013 Parks? Moggel lekker wat woei, en ik heb een flinke hoeveelheid Weissen en wijn in mijn mik Kijken of ik moggel nog wat kan presteren... Yep... thats what does it for me. Best TS is afgevallen... ze zijn wat goedkoper maar Marc stapte over op Cabrinha, dat zegt dus al genoeg En de Vegas vond ik ook heerlijk. maar te duur... scheelde +/- een rug in de package deal. ( 't is crisis dus moet ook op de knaken letten) en tja verder is de Park... the kite that does it all. punto e basta Dus Naish haters & bashers... kom maar op met je kritiek die vaak nergens op gebaseerd is!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
5 nieuwe kites Ahrend? 2013 Parks? Moggel lekker wat woei, en ik heb een flinke hoeveelheid Weissen en wijn in mijn mik Kijken of ik moggel nog wat kan presteren... Yep... thats what does it for me. Best TS is afgevallen... ze zijn wat goedkoper maar Marc stapte over op Cabrinha, dat zegt dus al genoeg En de Vegas vond ik ook heerlijk. maar te duur... scheelde +/- een rug in de package deal. ( 't is crisis dus moet ook op de knaken letten) en tja verder is de Park... the kite that does it all. punto e basta Dus Naish haters & bashers... kom maar op met je kritiek die vaak nergens op gebaseerd is! Wie zegt dat ik weer Cabrinha ga varen? Die kans is aanwezig maar ik wil eerst nog even goed de Torch, Vegas, Fuel, Krush, Razor en nog een paar testen. Overigens heb ik eigenlijk niets te klagen over de Taboo's behalve dat ik kite wil die wat agressiever zijn.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Je vergeet de Force. Die gaat m worden namelijk!
Mag ook, ik heb toch nog 3 kites in back-up wanneer ik mijn Taboo's heb verkocht dus ik test net zolang dat ik de goede kite te pakken heb nu. Maar zometeen lekker naar de Slufter, mooi weer, lekker windje, wat wil je nog meer.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wie weet zien we elkaar daar. Hangt af van drukte op de dam, maar daar zal je wel struikelen over de getalenteerde Duitsers.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo, lekkere woei op HvH! Houten kop lijkt mee te vallen, dus zo naar het water! @ Evan: kijk uit dat die Duitsers die vlaggen er op de Slufter niet uittrekken
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Als het niet zo'n gesjouw was geweest zou ik expres 100 vlaggen neerzetten op eigen bodem met allemaal stekels bovenin zodat het ook echt gevaarlijke objecten worden voor iemand zonder kitecontrole!
Wanneer kom jij je vlag eens ophalen Michiel? Want vandaag ga je zeker weer brommeren.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Je vergeet de Force. Die gaat m worden namelijk!
Mag ook, ik heb toch nog 3 kites in back-up wanneer ik mijn Taboo's heb verkocht dus ik test net zolang dat ik de goede kite te pakken heb nu. Maar zometeen lekker naar de Slufter, mooi weer, lekker windje, wat wil je nog meer. Lucky Bastard vannacht kwam bij mij het griep virus om het hoekje kijken... dus lig ik nu rillend op bed.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@Marc_87 He Marc, ...... ik neem aan dat je ook de Bandit VI gaat testen ..... er staat trouwens een prachtig setje Dosjes (7-9-12) te koop ... niks voor jou...? ik ben bezig met scheermesjes ...
|
|
|
jefff
|
Moet helaas de sessie vandaag voorbij laten gaan door me hechtingen! ;(
|
|
|
|