big_ben_lair
|
RAAFJES!!!!! en ze zeggen dan een vliegbrefet 200.000 euro kost om te halen............
|
|
|
|
Taco.
|
Vandaag was Mirns weer top, meer wind dan voorspelt volgens windfinder maar weeronline zat aardig goed met kracht 4-5 en stoten van 60km/h. Eerst met de 9 waroo en later met de 7 waroo. Top dagje dus.
Verdorie zag het al op het windfinderreport bij stavoren... hele dag 5bft.... nou ja gelukkig wel 2x gevaren afgelopen week.
|
|
|
Gertjan
|
Nog 11 nachtjes slapen en dan..... kunnen we patat zonder zout bestellen
Lauwersoog eindelijk
|
|
|
big_ben_lair
|
ik kan er nu al niet meer van slapen, de spanning word me te veel!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Jurrien
|
half 12 hoog water... laten we bidden voor wind
|
|
|
kitewouter
|
ziet er niet echt rooskleurig uit de wind deze week;)
|
|
|
Taco.
|
zullen we 1 juni zowiezo savonds het seizoen inluiden? als we smiddags niet kunnen kiten, gaan we gewoon vanaf 5 uur wat bbq-en. Wie weet nog avondsessie op t meer.
|
|
|
peter.
|
jah ik ga 1 juni vrij vragen:) zou gezellig zijn om wat te doen jah:)
|
|
|
Jurrien
|
jah dat lijkt mij ook wel wat
|
|
|
Jimmy
|
Ik wil opzich ook wel op 1 juni. Ik ben toch gellukig elke vrijdag vrij:D
|
|
|
Taco.
|
Ik kan vrijdagavond zowiezo, maar overdag moet ik even oppas regelen.
|
|
|
Jurrien
|
aaah fuck ik dacht dat het op een donderdag was :S
moet ik nog vrij regelen ook :S
|
|
|
peter.
|
ik vraag woendsdag direct vrij voor 1 juni!
|
|
|
Luko
|
stelletje kleine kinders kon wel jullie eerste verjaardagspartijtje wezen, by de way, gaan jullie ook snoepje happen en spekjes happen en elkaar negerzoenen voeren op de dijk dan kom ik ook wel ff langs!!!!!
kusjes
|
|
|
Jimmy
|
BBQ lijkt met goed plan na de sessie!!!
|
|
|
Taco.
|
vanaf maandag weer dikke wind! hopen dat het aanhoudt!
|
|
|
piede
|
vanaf maandag weer dikke wind! hopen dat het aanhoudt!
Jonge, het is voor overmorgen nog niet eens zeker wat de goede voorspellingen zijn, laat staan voor maandag. De voorspelling voor morgen kan zelfs fout zijn. Pffffffff.....
|
|
|
Gertjan
|
stelletje kleine kinders kon wel jullie eerste verjaardagspartijtje wezen, by de way, gaan jullie ook snoepje happen en spekjes happen en elkaar negerzoenen voeren op de dijk dan kom ik ook wel ff langs!!!!!
kusjes
Zo die leeft ook nog. Was al bijna bang dat je was meegestort in de fundering van het nieuwe huis. Als er wind is volgende week Vrijdag zal ik ook even vrij nemen.
|
|
|
Taco.
|
Jonge, het is voor overmorgen nog niet eens zeker wat de goede voorspellingen zijn, laat staan voor maandag. De voorspelling voor morgen kan zelfs fout zijn. Pffffffff.....
let maar op! knallen !!!!
|
|
|
Jurrien
|
die kans is niet te groot
|
|
|
kitewouter
|
pff nee.. weinig wind.. aaaaaaaah.. noujaa komt wel een keer weer.. ff de tijd om je social life weer beetje aan te sterken hé
|
|
|
Jurrien
|
jah dat wou ik net doen... maar nu waait het niet
|
|
|
Gj
|
nja hopelijk wordt dit weekend nog wat.