|
jetzu
|
Hello, Word er zondag middag nog een beetje gekite?? Op zich heb ik namelijk wel zin om even 2 uurtjes rond te cruisen....
|
|
|
peter.
|
er word zondag zekker geloopt:) ik ben op worky
tot zondag
|
|
|
Gj
|
ik oook present
|
|
|
Jordi_1990
|
ik wil wel maar een 150 board en geen vervoer... slechte combi
ps. mischien kom ik wel met yvette mee
|
|
|
jetzu
|
Jordi, morgen is het kitesurfen voor echte mannen..... Wie nog meer?
|
|
|
Geronimo79
|
gristus... is et weer harder geworden.. gewoon 30 naar 21.. ipv 26 naar 16... niks... als je geen kleinere kites hebt..
zo maar met een meisje mee jordi... mag dat wel van mama?
|
|
|
Gertjan
|
Jordi, morgen is het kitesurfen voor echte mannen..... Wie nog meer?
Vandaag was het kiten voor echte mannen Jetzu, we waren met z`n drieen op Workum. En het ging echt hard met de wind.
|
|
|
Steven
|
Jooo, Wouter! Filmpje?!
Was dus hard vandaag, dat leek me ook al wel.
|
|
|
piede
|
Vandaag was de lekkerste dag van de afgelopen week...
|
|
|
|
jaapd
|
Ben weer terug uit Dakhla! Top vakantie gehad! Elke dag wind, lekker eten, lekker weer.
Jacobus zat een km downwind en had het ook goed, alleen 1 tas die een paar dagen later kwam. Zij zitten er nog een weekje.
Volgend weekend weer in de kou...
|
|
|
kitewouter
|
Jooo, Wouter! Filmpje?!
Was dus hard vandaag, dat leek me ook al wel.
Ik doe mn best! al werkt de camera niet mee.. doet alsof er niks opt dvdtje staat.. en dat terwijl hij wel gewoon beschreven is! duss.. ik doe mijnen best;)
|
|
|
FonezzzZz
|
Zijn er morgen (maandag) nog mensen op workum??
|
|
|
piede
|
Ben weer terug uit Dakhla! Top vakantie gehad! Elke dag wind, lekker eten, lekker weer.
Jacobus zat een km downwind en had het ook goed, alleen 1 tas die een paar dagen later kwam. Zij zitten er nog een weekje.
Volgend weekend weer in de kou...
Welcome back Jaap, we zien een leuk verslagje + foto's graag tegemoet!
|
|
|
peter.
|
wat een beul sessie vandaag!!!
ik wil heel graag de beelden van de camera zien die in de bus van ricardo stond:)
|
|
|
Taco.
|
Tja het Nederlandse weer is wel even anders! Peter hoe is het om weer op Nederlands water te varen.... Geen slecht windje zeker, daar hoef je niet voor naar Tarifa
|
|
|
peter.
|
nee das helemaal waar, als het de tempratuur van tarifa was, was dit de mooiste sessie ooit
|
|
|
|
peter.
|
dat meen je niet hooop wel dat de beelden gelukt zijn want het ging flink grof voor de camera:)
|
|
|
|
kitepower07
|
ging mooi mal! edit: Ow ja, jongens jullie moeten even normaal doen met dat loopen, gaat nergens meer over stelletje idioten.....
|
|
|
Gertjan
|
ging mooi mal! edit: Ow ja, jongens jullie moeten even normaal doen met dat loopen, gaat nergens meer over stelletje idioten..... Was zondag echt lekker met de nieuwe 7 Waroo. Met welke kite was jij op het water Jurjen?
|
|
|
Luko
|
Hello, Word er zondag middag nog een beetje gekite?? Op zich heb ik namelijk wel zin om even 2 uurtjes rond te cruisen....
heb heerlijk gekite met een 6 en volgens mij nog geen 20m touw eraan, dit weet ik niet want ik had de super kite geleend van een goeie gozert! ik daar op dat water en maar wachte op die JETZOE zit die mafketel gewoon 2a3 uur in een bus, wat achter glas te kijke!! echt niet wijs terwijl er zon en wind was. laterzz
|
|
|