danny1984
Geen avatar
|
kon ik morgen maar moet nog ff rustig aan doen ff wachten tot me ribben weer wat kunnen hebben haha
|
|
|
Luko
|
morgen gewoon schier t is vakanzje
|
|
|
amann
|
hey hey,, Morgen superr windje. ben ook van plan om te kiten, er is alleen 1 probleem...ik heb geen vervoer ..wie o wie gaat er naar workum, lauwersoog of waar dan ook?? Kan iemand mij heenbrengen? mn tel is: 06-19887032 Ik betaal natuurlich ook de benzinekosten mee
|
|
|
Gertjan
|
Tja wij kochten vrouger eerst een brommer of auto en dan pas een kite.
|
|
|
jetzu
|
Zit niet zo te zeuren en neem die jonge gewoon even mee als je gaat kiten.
|
|
|
Gj
|
Wij gaan morgen naar Loog, Cees Martijn en ik, om 9 uur bij kielsterachterweg!
|
|
|
Gertjan
|
Zit niet zo te zeuren en neem die jonge gewoon even mee als je gaat kiten.
Nee jij hebt altijd volle bak! Morgen maar loog dan, windfinder komt ook niet verder dan 13 knopen.
|
|
|
Yourie
|
Ik wil ook gaan kite, alleen heb ik niet veel ervaring, als er iemand is die mij een handje kan helpen dan ga ik ook mee. heb ook plek in de auto vrij dus...
Danny ga jij ook mee morgen?
|
|
|
Benjooh
|
Als wind zo blijft wil ik ook graag! 16 - 18 knopen nu Als iemand nog een plekje vrij heeft vanuit Groningen
|
|
|
Yourie
|
ik ga me klaar maken en ga die kant op bel ff anders 0655742234
|
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Waazuppp, 10 á 16 knoopjes is er nou. Vandoage moar noit, woensdag vrijdag en zoaterdag komt er een beste poeste. Veural Zoaterdag wordt toppie moar is nog wel eehm kiek'n hé of het ook nog oet komt.
|
|
|
njitram
|
Woensdag lijkt het te gaan woain!
|
|
|
peter.
|
jah woensdag moet het waaien alle stress van mijn #@!$%$@baan !! er eens even echt uit raggen!!!!
waar gaan jullie kiten?
tot woensdag
|
|
|
Gj
|
Maybe Korn. of anders Wor.c.u.m.
|
|
|
keessie
|
Ik ga Woensdag ook varen potverdikkie.
|
|
|
CeesV
|
als de voorspellingen zo blijven ben ik ook van de parij!
|
|
|
Gj
|
Kees, zou jij mij kunnen laten weten waar je naar toe gaat? Misschien dat je dan zo de 7 aan mij mee kan geven.
|
|
|
Lude
|
Nou als iedereen gaat... dan moet ik ook maar ;-)
|
|
|
jetzu
|
Als iedereen gaat ga ik maar weer aan het werk. De vakantie zit er weer op. Te weinig gekite maar 1 mooi dagje schier gehad. Laat het komend weekend maar weer waaien.
|
|
|
Lude
|
ja me2, 2 weken frankrijk.. 1 dagje kiten :-( nog maar even inhalen de laatste paar weekjes van de vakantie dus!!
|
|
|
|
danny1984
Geen avatar
|
Ik ga het zaterdag maar eens weer proberen na mijn ongelukje op schier:P hoop dat na 2 week rust me ribben en me enkel weer wat kunnen hebben. heb me nieuwe kite en board en wetsuit niet eens kunnen proberen:(
dus word maar weer eens tijd:P
|
|
|