Lude
|
Ik ga om 13:30 a 14:00 zoals het er nu uit ziet naar lauwersoog.. heb nog een plekje vrij in de auto.
|
|
|
martimor
|
nog even lekker gevaren bij de blauwe stad. wel vlagerig, maar ja, je moet wat als je middagdienst hebt nog even 2 min staan meten, 23 knopen met uitschieters tot tegen de 28 aan, en dat was om 12.30, volgens mij terkt hij nog iets meer aan! helaas, stap nu in de auto naar mijn werk
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Yeah Wittie man worden steeds sterker komt nu pantser doek op Was vanochtend te bang ze te hard op te pompen hij fladderde als een gek, kon nog net mit mien 13 voaren. Nu ben ik zelf kaduuuk. Krisse men, wat een hangtime met dien EPIC hongst ja net als een stoalen jacob doar in de lucht te fladderen whahaha... COOL MEN.
|
|
|
Gj
|
Iemand interesse in een kevin langeree pro waist harness maat S?
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Waar zaten jullie?? Moio ben de hele provincie rongereden ongeveer en nergens was iemand aan het varen!
|
|
|
Lude
|
Lauwersoog was ook super rustig..
|
|
|
Mark04
|
Workum was goed te doen met de Jekyll 8, waren zo`n mannetje of 20 in totaal aan het varen.
|
|
|
Benjooh
|
Harlingen was ook prima met de 8. Wel behoorlijk vlagerig en ook koud op blote voeten
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Lauwersoog was ook super rustig..
Daar dus... maar toen ik vrij was was het water al weg grr ;(
|
|
|
|
xxedguyxx
|
En gaat er dit weekend nog gevaren worden, zo ja waar in de omgeving?? greetz een outsider die even weekendje bij het lauwersmeer zit.
|
|
|
Rofl
|
Wois ja wellll
haha ik zat bij rik op school:P
|
|
|
Lude
|
En gaat er dit weekend nog gevaren worden, zo ja waar in de omgeving?? greetz een outsider die even weekendje bij het lauwersmeer zit.
Ik geef je weinig kans dat er wind is dit weekend ;-)
|
|
|
Geronimo79
|
Mwah... zou me niet verbazen als er een beetje thermisch windje op loog ontstaat. Mjah zelf ga ik morgen naar Cadzand, Moio Season Kickoff.
|
|
|
Lude
|
Ja met nadruk op beetje Maar vandaag is het ook zonnig en waait het geen knoopje harder dan de voorspelling, wellicht straks als het wad nat wordt en de lucht afkoelt.. maar zal nog steeds niet veel zijn. (denk ik )
|
|
|
wittie
|
Wat'n vet nummer ja!
|
|
|
Gertjan
|
Zaterdag eind van de dag naar lauwersoog, verwacht dat er nog wel even een krachtje 5 staat.
|
|
|
Benjooh
|
Begint al aardig aan te nemen! Oke, 11 knopen is nog niet genoeg maar een paar knopen dr bij en dr kan gevaren worden! Ik houd de actuele wind in de gaten iig!
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Als het even kan ga ik ook straks die kant op! op naar lauwers laat maar komen die thermiek!
|
|
|
Benjooh
|
Nou 15 knopen @ Lauwersoog!
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
7.5 M/s nog een klein beetje en we kunnen los! Ik ga zo die kant op!
|
|
|
Benjooh
|
Wind begint alweer langzaam toe te nemen. Voorspellingen van KNMI-luchtvaart zijn redelijk + wind uit het NO + thermische wind, gaat volgens mij helemaal goedkomen vanaaf!
|
|
|
|
|