Gj
|
Loog was gisteren super, jammer vande kou en dat het water zo snel weg was. heb nog wat fotos van afgelopen zaterdag gekregen van Rein. deze heb ik op men website gezet www.mgjtelkamp.wordpress.comgaan er vandaag nog mensen rakken?
|
|
|
keessie
|
Loog was gisteren super, jammer vande kou en dat het water zo snel weg was. heb nog wat fotos van afgelopen zaterdag gekregen van Rein. deze heb ik op men website gezet www.mgjtelkamp.wordpress.comgaan er vandaag nog mensen rakken? Waar kán je vandaag varen... De wind is echt een beetje weg.
|
|
|
skyhigh as a
|
wil ook kaitn, maar wordt niks volgens mij.... sharky! nooit meer wat van gehoord
|
|
|
Lude
|
Is die gekke neger nog weer gesignaleerd op't wotter?
Beetje meer nuance lijkt me wel gepaster... Jaap: Inderdaad, nu weten we het uit ervaring.. gelukkig geen schade! Denk dat het pas zaterdag wordt dat er weer lekker gekite kan worden!
|
|
|
Mutantbasse
|
Was weer super gister.. UFO alarm op the spot gemiddelde wind 10a12kn op moment kijk het nog even aan als het wat meer wordt ben ik on the rocks
|
|
|
Mutantbasse
|
Ik ga toch ff kijken. Wind lijkt wel wat toe te nemen en waait daar toch harder dan 12kn Dikke F net de gear in de auto. Toch ff voor de zekerheid gecheckt dikke 6kn Pfffff
|
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
kick'n hoor gisteren @blauwe stadde. foto's komen er aan, ik heb er een beetje veel gemaakt grrrrr.... Een hoop gepruts met kites. lijnen en boards.....ik zal geen namen noemen.....hoe heet dat ene merk ook alweer dat wel alle testen doorstaat vette jumps ook, niet normaal meer.... nu wachten op de volgende kou
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
Yo, foto's staan er op....check mijn profiel....48 stuks
|
|
|
Mutantbasse
|
Scherpe foto's Het weekend weer kiten
|
|
|
|
Jimmy
|
Operation Geronimo is succesvol uitgevoerd!
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
En ik morgen. Maar helaas, geen wind....
|
|
|
Goonie
|
Workum???? nu 7 mps
|
|
|
|
Goonie
|
Jip... leg ik je nog wel even uit.. hahaha
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ Sietse & Lammert, Zondag workie gaat niet worden mannen. Tis een zuidoosten windje dus Mirns.
Edit: 14:30 uur. Naja wind totaal ingekakt voor de zondag.
|
|
|
|
Gj
|
dan ben ik weer vrij wuhaaa! ik ben DABAI!
|
|
|
Goonie
|
Dat jullie zo met de voorspellingen bezig zijn kan ik niet begrijpen. Wat was er gisteren voorspeld? Weinig volgens mij. Maar wel raar dat ik wel een heerlijke middag sessie heb geboekt op workum.... Max 5 mensen op het water. Kijk gewoon naar het actuele weer en win snelheden op de sites. Die voorspellingen kloppen net als vorig jaar geen zak mee van haha...
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Waar zou je vandaag dan heen gaan, Goonie?
|
|
|
Goonie
|
Vandaag even chille ha ha. Tt pag 707 is echt de meest betrouwbare bron van wind info.
|
|
|
steenbeek
|
Nog mensen die zaterdag zlm willen proberen? Met grote kite moet t wel lukken
|
|
|