Krizze
|
Morgen tzelfde als gister.... rond 14/15u present
|
|
|
Gj
|
yep yep krizzl wie ben dr bie, Ohajaa.. Wij wel maar Rico niet
|
|
|
|
martimor
|
hmmm, dan kom ik ook maar die kant op denk ik. wel weer gezellig ja... denk dat ik wat later ben. edit: weet niet of ik het ga redden vandaag... morgen sowieso kait`n waar gaat iedereen heen morgen, workum?? of ff lekker dichtbij op de klotsbak van schild...
|
|
|
Gj
|
Ik ga vandaag met krrizl naar spot (y = x - c :B2)x-3. heb nog een plek in de auto vrij dus als iemand mee wilt rijden we gaan rond uurtje of 2 / 3. Morgen ga ik naar workum. heb als het goed is nog 1 plek vrij in de auto! dus mensen die mee willen boeken. 0653833394 !
|
|
|
piede
|
Ik vanmiddag rond een uur of 4 nog even voor een lekkere avondsessie naar Workum, nog iemand die mee wil?
|
|
|
Johnny Tampony
|
even lekker weze flyboarden
is lang geleden
|
|
|
|
martimor
|
jaaaaahoor, morgen workum. zal wel lekker druk worden, maar gewoon een paar x mislukte kiteloop in de drukte doen en ze laten ons wel met rust @LF Ruud, dan kan je maar tot ca 12 uur kiten
|
|
|
Gj
|
Ik ga morgen naar Workum heb nog een plek vrij wie wil mee rijden?
|
|
|
Lude
|
Iemand morgen @ heaven?
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ik ga, begin van de middag, gewoon naar ZLM (zuidkant). Was gisteren ook top. Neem gewoon grote kite mee, en dan hopen dat ie (net als gisteren) te groot is
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Wat doen die badgasten met dit weer in het water?
|
|
|
|
martimor
|
yeahhh, workie... we rijden 9.30 die kant op
|
|
|
Lude
|
Wim, hoe laat ben je daar ongeveer? (workum is me te druk met zo'n evenement)
|
|
|
Wimpie
Gast
|
S.K. vroeg of ik mee ga naar Delfzijl. We zijn daar om 12 uur. Jij ook?
|
|
|
Lude
|
Vind ik leuker dan zlm, ik kom wel langs denk ik.. 1buitje voorspeld op buienradar, maar dat overleven we wel
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Dat hebben we nu net hier in Assen gehad HOZEN. Maar natter dan nat worden we niet. Alleen oppassen voor vlagen bij de bui.
|
|
|
zjunnusun
|
Vanavond ff naar lauwersoog, vanaf uurtje of 6 wel al vaarbaar denk ik.
|
|
|
skyhigh as a
|
ben 17.00 vrij, wil nog wel effe in de buurt ofzo! spot x of zuidje
anders effe sms wie waar gaat 0630280568 gonne we hin!!!!
|
|
|
Lude
|
Zo.. delfzijl was lekker! Wel heel erg vlagerig 12 om 20knopen had Sander Simon gemeten.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Inderdaad mooi kunnen varen. Zonnetje erbij, en windstoten die flink beukten. Doe ik graag een keertje over (maar dan met vlakkere wind pliez) Denk dat het op Workum ietsje drukker was En Lude, Sander heet Simon hoor!
|
|
|