|
Lude
|
Zoo wat was het net vet op lauwersoog! kleine 30 knoopjes en redelijk constant. Ging echt hooog met de 9!
|
|
|
Yourie
|
Wie o wie heeft gister mijn prachtige Perry sport pomp meegenomen?? Deze is goed te herkennen aan het zelf eraan geknutselde oranje touwtje merk: Wildebeast.
|
|
|
|
Sebas1987
|
Hey Lude jij was dus ook ff je zeekoe aan het uitlaten! ik had aan m'n 7m zeekoe genoeg gisteravond.. Heerlijke knalsessie!
|
|
|
Lude
|
Hey Lude jij was dus ook ff je zeekoe aan het uitlaten! ik had aan m'n 7m zeekoe genoeg gisteravond.. Heerlijke knalsessie!
Ja zag je varen! Mooie kite is dat met zwart/magenta. Die 7 gaat lekker hoog! Als je wilt mag je de mijne ook wel eens een keertje proberen
|
|
|
Sebas1987
|
Ja zag je varen! Mooie kite is dat met zwart/magenta. Die 7 gaat lekker hoog! Als je wilt mag je de mijne ook wel eens een keertje proberen haha ja indd, ik schrik soms nog steeds van die extra lift die je soms krijgt Ok! lijkt me gaaf om het 2011 model te testen! ben benieuwd
|
|
|
leonmeijer
|
Lauwersoog was gisteren helemaal top! Gaat er vanavonbd nog iemand?
|
|
|
Lude
|
Vanavond even niet, spierpijn Mooie foto's op je blog Leon, had je vriendin al met de camera zien staan af en toe; leuk om ze online te zien! Vrijdag zoals het nu lijkt delfzijl of termunten!
|
|
|
Gj
|
Vandaag nog iemand op zuidlaardermeer proberen? Wind is vol zuid en de wind is ook aanwezig
|
|
|
Gj
|
Morgen wordt er sowieso gekite ik heb 2 plekke vrij om mee te gaan naarhet ijselmeer.. wie heeft er tijd en zin?
|
|
|
Shark
|
Ik ga ook richting ZLM! ben er rond 13 uur.
|
|
|
|
Lude
|
als de wind nog ff beetje aantrekt ben ik er ook bij
|
|
|
Rene.v.R
|
Ik kom vanmiddag ook ff op ZLM kijken. Ik heb er nog niet eerder gevaren, hopelijk kunnen jullie me iets vertellen over het 'reilen en zeilen' daar
|
|
|
Lude
|
Vrij simpel... pas op de vlagen, en de prullebakken (en blijf zo veel mogelijk uit het zwemmers-gedeelte)
|
|
|
Rene.v.R
|
Ik ben er gister even wezen kijken. Je pompt en start de kite op het strand? En dan vaar je vanuit de zwemmerszone het meer op?
|
|
|
Lude
|
Klopt.. ten oosten van het strand eindigt de zwemmerszone, en is een opritje gemaakt voor windsurfers. Hier stapt men vaak op, dan hoef je het minste door de zwemmerszone te gaan.
|
|
|
Starvin
|
ik ga morgen 9-13 uur @ lauwersoog varen. ik kan nog iemand vanuit groningen mee nemen. 20-25 knopen
|
|
|
Gj
|
morgen op workum present nog 1 plekje vrij.
|
|
|
Yourie
|
ik ga morgen denk ik ook naar Workum.
|
|
|
Gj
|
Maffio hoe rijdt jij naar workum? ik heb nog wel een plek vrij
|
|
|
martimor
|
Grrrrr, kl#te nachtdienst... Misschien nog ff ergens in de buurt. Vanmiddag nog even kort op blauwestad gevaren.
|
|
|
Yourie
|
Maffio hoe rijdt jij naar workum? ik heb nog wel een plek vrij
Nou ik heb om tien uur nog een afspraak tot ongeveer half twaalf dus ben dan van plan om direct door te rijden.
|
|
|