martimor
|
Vanochtend met basse lekker gevaren @ blauwe Wel aan uit windje, maar ging af en toe lekker hoog. Net op tijd voor de hoos/donderbui alles in de auto. Die kwam om 14:00 over. Morgen ziet er niet best uit, denk dat ik zondag naar mirns afreis
|
|
|
KiteOngoing
|
Ik denk dat Workum wordt met westenwind.
|
|
|
martimor
|
morgen of zondag, zondag zie ik zw ruimend naar het wzw, dus beide spots lekker vaarbaar. ga pas tegen 11 uur weg zondag, kan helaas niet eerder weg.
maakt me niet uit waar, alst maar waait.
|
|
|
martimor
|
morgen gaan randy en ik richting mirns... wind ziet er super uit. we rijden weg om 11 uur. jihaaaa
|
|
|
zjunnusun
|
Was m'n schuur aan het opruimen en vond nog een paar kites onder het stof Morgen maar weer es proberen! Luitjes op l'oog?
|
|
|
Gertjan
|
ja morgen eind van de dag loog, ook mijn stof moet er even af.
|
|
|
zjunnusun
|
dan is het eb zie ik net
|
|
|
Gertjan
|
ja hoorde het ook net, morgen rond 11 uur hoog. Gaan dan rond 11 uur naar loog of spot x. Bekijk morgen of het weer goed is, meld het dan wel.
|
|
|
Gertjan
|
zonnetje is er al. spot x is pal aflandig, loog lijkt toch beter. nog even overleggen.
|
|
|
|
Lude
|
Ik twijfel... zlm of lauwersoog.. zlm waait het nu harder, maar lauwersoog heeft altijd de neiging wat langer door te zetten (en minder vlagerig).
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Was m'n schuur aan het opruimen en vond nog een paar kites onder het stof Morgen maar weer es proberen! Luitjes op l'oog? haha dan beter kiten he in plaats van op noorderzon hangen
|
|
|
|
zjunnusun
|
Had noorderzon nu wel gezien. Beste poeier af en toe vandaag op het meer. Kon de vakantie nog wel voelen
|
|
|
lowietje
|
Had noorderzon nu wel gezien. Beste poeier af en toe vandaag op het meer. Kon de vakantie nog wel voelen hahah, ik heb op noorderzon gewerkt vandaag, dus geen kiten, maar wel een leuke dag ga je morgen nog toevallig? samen rijden altijd leuker dan alleen.
|
|
|
zjunnusun
|
nope, morgen proberen weer wat centjes te verdienen
|
|
|
lowietje
|
nope, morgen proberen weer wat centjes te verdienen
das zeker ook belangrijk, dan werk ze!
|
|
|
skyhigh as a
|
gister effe zo hard mn tanden op elkaar dat een kies doormidden is gegaan... dus eerst effe naar de tandarts afspraakje maken
wil morgen zowiezo kaitn, liefst beetje in de buurt
|
|
|
|
skyhigh as a
|
zie het effe aan bij de bekkenbouwer, beetje ruk met getij lijkt me
alst laat wordt schildje
|
|
|
skyhigh as a
|
hmm kon alleen maar s'middags... dus maar uitgesteld tot donderdag.
wie nog meer kaitn vandaag
|
|
|
leonmeijer
|
Gaan er straks nog mensen naar Workum om te kiten???
|
|
|
skyhigh as a
|
zit er hiero sterk over na te denken heen te gaan, wou wel eem roeg goan met de 9m
eigenlijk wilk al wel heen, hoe laat gaan jullie? effe splitte? 0630280568
|
|
|
|