Steven
|
Ik ben er vanmiddag ook nog wel even
|
|
|
Lude
|
Ik ook, neem Hendrik ook op sleeptouw
|
|
|
Johnny Tampony
|
eindelijk heb ik dan toch een keer normaal aan me 9 m rebel gehangen
dik 44 knopen uitschieter
stabiel rond de 25 knopen echt een top sessie
|
|
|
Lude
|
Die vlagen waren wel mooi.. tussen de vlaagjes door vond ik het een beetje matig met de 9.
|
|
|
martimor
|
Zijn er morgen nog mensen die naar zuidje gaan?
|
|
|
skyhigh as a
|
vond het inderdaad ook matig op zuidje, alleen de vlagies waren mooi,maar mochten langer duren... johnny het weer mazzel had wil morgen ook wel effe, maar liefst op workie. maarn sessie zuidje met arjen harry en martijn liekt mie ookwel wa heur
|
|
|
Gj
|
Ik kon vandaag niet moest echt ff wat studeren en shiznit, morgen ben ik wel op zuidje als ik iig niet de enige ben. Woensdag iig hele dag rakken op Workum! heb nog wel plekkie vrij..
|
|
|
martimor
|
moet met mn dochter naar zwemles (ze moet natuurlijk wel kunnen zwemmen als ze straks aan een kite gaat hangen ) moet om 15.00 weg, dus ik kan helaas niet naar workum. maar ik ga dus nog wel even naar zuidje. hoelaat daar mienjongs
|
|
|
Gj
|
zeg het maar rond 10 uur op Zuidje? of eerder?
|
|
|
|
skyhigh as a
|
kom ook wel eem langs tegen uurtje of half 10, alst niks is gaak verder naar workie
20 om 25 knoopm!! stukkie beter lijkt me
|
|
|
Gj
|
morgen ga ik sowieso naar workum heb nog 2 plekken vrij, wie wil meerijden?
|
|
|
piede
|
Rond uur of 5 op zuidje vanmiddag
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga straks naar zlm. Wie is er nog meer?
|
|
|
martimor
|
Net ff gekite daar, was net iets te west en zeer vlagerige poep. Maar natuurlijk altijd beter dan niets. Toch een paar loopjes gedraaid, gaat steeds iets beter/hoger/harder
Edit: merk net dat ik mn schoentjes vergeten ben op zuidlaarder... Superdeluxe pegaso van de lidl... Gebruik ze nu alleen op de kant, maar straks.... Als iemand ze gevonden heeft? Zou tof zijn, staan aan de waterkant.
|
|
|
Gj
|
Morgen naar workum, martijn en ik rijden we hebben nog 1 plek vrij wie wil er met ons mee rijden?
|
|
|
Jimmy
|
Zag schoenen liggen inderdaad, maar geen idee van wie ze waren. Heb ze dus maar laten liggen. Misschien dat Edo of Piet Hein ze mee heeft genomen
|
|
|
skyhigh as a
|
was gister dik op workie!!, vandaag maar weer effe heenknapm en loopuhh
|
|
|
Wim uit Assen
|
Vanmiddag eens op ZLM kijken. ben er rond 13 uur.
|
|
|
Wim uit Assen
|
@Martimor Vanmiddag stonden heel parmantig 2 Pegaso schoentjes te wachten op hun baasje. Ik heb ze maar voor je meegenomen, voordat ,,,, Ze staan nu in Assen. Zal ik ze maar meenemen als ik weer naar Zuidlaardermeer ga? Dan geef ik hier wel een seintje.
@?? Verder heb ik een slang van een pomp gevonden. Pomt zo lastig zonder dit attribuut. Iemand zijn rectoscoop kwijt?
Dit zover over wat ik rijker was na afloop. Ik ben ook wat kwijtgeraakt: mijn 55cm Best Bar voor mijn 15m Waroo (2007) is door. Heeft er iemand zo'n bar voor mij (te koop)?
|
|
|
martimor
|
@wim, helemaal top, bedankt. Dacht gisteren nog van zal ik niet even gaan kijken, nee joh, zijn al wel meegenomen Goed idee, zit alleen niet zo vaak op dit forum haha, ik hou t in de gaten.
|
|
|
Lude
|
Wim: doormidden gebroken? Beul die je bent! niet de eerste best bar waar ik dat van gehoord heb
|
|
|
Wim uit Assen
|
En het was zo'n lekker barretje. Ik wijt het meer aan veelvuldig gebruikt en slijtage daardoor. 'Beul' is not my middlename. Nu kan ik mijn 15m niet meer gebruiken. Ik hoop dat ik nog ergens een 55cm bar uit 2007_08 kan krijgen. Suggesties?
|
|
|
piede
|
Voor zaterdag wordt een lekkere zuidwester voorspeld. Zit er over te denken een keer naar Zee te rijden, Callantsoog is bijvoorbeeld maar een half uurtje verder dan Workum.
|
|
|