Johnny Tampony
|
verkeerd landen op de rug van een golf niks zooi
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
[Bevalt dat wat met die vouwfiets? Ik kreeg daarmee nooit m'n spullen allemaal mee en je moet zo hard trappen Heb grote (rug)tas voor de kite. Daar stop ik alles in (ook wetsuit/harnas), Het board hang ik daar achterop. Dus ik heb alles op mijn rug. Fietsje heeft versnellingen en goede zadel, dus fietst comfortabel. Vouwfiets gaat makkelijk in/uit trein. Maar al die zooi op je rug wordt wel kl*te-zwaar, na zo'n10 minuten. Zeker op terugweg, als wetsuit nat is. Is net genoeg van trein van/naar ZLM.... Ook wel een goed idee op zich. Met een grote fiets in de trein valt toch wat tegen. Alleen ik neem het liefst 2 of meer kites mee, dus wel wat lastig op de rug. Daarom sleep ik mijn tas achter de fiets aan verkeerd landen op de rug van een golf niks zooi
Oh klote, like Kevin Langeree Beterschap!
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik lig er voorlopig uit heb vanmiddag mijn kuit been gebroken
vet kloten
sterkte!! 1 troost: tis bijna winter....
|
|
|
lowietje
|
workum was ouderwets leuk!! vooral na 6 uur toen de wind pas echt aan ging en het lekker rustig was. iedereen die er was voer door tot het donker was en alle mooie uitzichten van hoge sprongen met een ondergaande zon op achtergrond waren ook om van te genieten. echt top!!
|
|
|
martimor
|
Dat is zwaar kloten John. Sterkte man, kloten zo vlak voor de herfststormpjes Ben je mooi klaar mee
|
|
|
Johnny Tampony
|
vertel mij wat ik baal als een stekker zit hier een beetje naar buiten tekijken dikke bak wind.
maar ik heb in iedergeval wel weer een vette jump met hangtime
die rhino's willen wel vliegen zeg
|
|
|
Gj
|
ja klopt dat was ik, was wel lekker om met die 7 te vliegen, freestylen wil ook best aan die 7tje.
|
|
|
Jimmy
|
ja klopt dat was ik, was wel lekker om met die 7 te vliegen, freestylen wil ook best aan die 7tje.
ben je je alvast aan het inburgeren aan de antiliaanse cultuur? Ga je morgen nog kiten?
|
|
|
Gj
|
wat lul jij pannekoek Jimster, ja morgen ook aanwezig jij ook? Ga je ook naar lwd?
|
|
|
Jimmy
|
Ik morgen ook aanwezig bij beiden. Waar gaan jullie naar toe? Niet toevallig nog een plekje over?
|
|
|
KiteOngoing
|
ik lig er voorlopig uit heb vanmiddag mijn kuit been gebroken
He Johnny, watsgebeurt man? Veul staarkte wens ik die de kommende tied tou . Kin dien vriendin die beetje bezig holde?. Wel kloten nu het net weer begint te waaien.
|
|
|
Johnny Tampony
|
dank u verkeerd geland op een golf en toen zei die pang knak kraak en boem stuk
ja nou ken ze voor mij aan het werk beetje hand en span diensten hehehehe
baal als een stekker maar ach komt wel weer goed ja volgend jaar weer helemaal los toch
|
|
|
lowietje
|
nog wel zin om morgenmiddag na t werk te gaan kiten. vertrek 13.30 uit groningen, iemand die mee wil?
|
|
|
Krizze
|
Dat meen je niet Johny! Zwaar kloten jah hoe ben je weer uit t water gekomen dan en hoe verder.....beetje sappige details graag Beterschap kerel As t goud is volgende week der weer bie met mien naie shizzle, rebeltjes 9 en twaalmmm 2012 T zal weer es tiet wordn
|
|
|
leonmeijer
|
Gaan er vandaag nog mensen kiten? Workum? Lauwersoog?
|
|
|
Gj
|
wurcum, en sjon, beterschap!
|
|
|
lowietje
|
Gaan er vandaag nog mensen kiten? Workum? Lauwersoog?
lauwersoog is nog wel een optie, wel pas 20.15 hoog water, dus waarschijnlijk varen vanaf 18.00 en dus maar 1,5 tijd tot t donker is. misschien ga ik nog wel even heen. nog meer mensen?
|
|
|
Lude
|
Lauwersoog was woensdag het water ook érg vroeg weg.. kan zijn dat je om 18 nog een stuk moet lopen.
|
|
|
skyhigh as a
|
klootn john!! echt mooi niks!! beterschap kerel!! hoop dat het beetje snel herstelt almoal.
vandaag nog iemand kaitn?? effe belle 0630280568
wou wel workie,maar liefst in de buurt
|
|
|
Mutantbasse
|
Beterschap john. Het weekend vrij kite Had je nog de groeten gehad rico. ;D
|
|
|
leonmeijer
|
en gaan er nog mensen naar lauwersoog?
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Moet morgen weer de hele dag werken.. Zondag aanwezig op Mirns of Workum hoop ik
|
|
|
martimor
|
hmm, ga vanavond mn laatst nacht in, dus ga zaterdag middag nog wel even het water op. vandaag kan ik niet weg helaas.
waar gaat iedereen morgen heen?
|
|
|