|
Lude
|
Kan niet kiezen! Lau, blau, of x!!
|
|
|
Walt0r
|
hee zal ik dat filmpje van g-spot uploaden voor hidden lines contest
|
|
|
skyhigh as a
|
gewoon doen waltor. wa wordt et nu dan jungens kwil wel eeum helamoal poko lokomotaive goan op spotjen X jaaaa
|
|
|
Lude
|
Uurtje of 2 daar? Is om 4 hoog...
Heb nog plek vrij vanuit groningen, maar moet wel om 6 a 7 h thuis zijn
|
|
|
Walt0r
|
lau dikste wind, kziewel anders wordt het wel x
|
|
|
martimor
|
Ik doe denk ik x
|
|
|
Krizze
|
Rond n uurtje of 3 spot X.... Ricooow en ikke!! Gewoon doen Walter! En vanmiddag ook op Xjuh
|
|
|
skyhigh as a
|
ey jong, 3uur?? sjaak
2 uur daar jong gekke, anders is Lude eerder twater op jaa (zat zelfs al aan 1 uur te denken)
|
|
|
Walt0r
|
x-je dan
|
|
|
skyhigh as a
|
scheetje van me, een nat x je terug
|
|
|
martimor
|
Muwahaha, wat een volk ook hier
|
|
|
lodewiekus
|
ik ga met john v duinen naar lauwersoog. wie kan onze kitejes eem omhoog gooien? later!
|
|
|
skyhigh as a
|
misschien Bas helmgras effe vrage
|
|
|
Bladerunner
|
Lodewiekus, Nol en ik gaan toch naar X. Zijn we rond 14.00 daar. Veul gezelliger
|
|
|
lodewiekus
|
oh toch naar x . kweenie eens waar dat is, maar dan vragen we joep schapepoep wel veur t launchen die bas helmgras moet van mien kite afblijven. anders zal ik mkrijgen. later
|
|
|
martimor
|
Eeeeeeeee, Kan dus lekker niet weg nu. Snik Snik Snik.
Veel plezier gozers, morgen hopelijk nog wind
|
|
|
keessie
|
Ik weet dat ik vandaag had moeten gaan, maar; Wie gaat er zondag kiten en heeft nog plek vrij?:-)
|
|
|
Lude
|
Je kunt nog! Ga zo pas weg!
Morgen even kijken wat de wind doet , anders zeker plekje vrij. Plannen hangen ook beetje van Wim af (ik neem zijn flyboardje over), laat hier wel weten wat het wordt. (ik denk niet ver weg, 31 knopen momenteel, ik denk dat ik morgen afzien wordt ;- )
|
|
|
Walt0r
|
heeeuhheeuuhhueeeeeehhuhuhehhheeeeuuuuu uuuh
|
|
|
Krizze
|
snap niet waarom iedereen zo hoog ging en ik weer es nie
|
|
|
skyhigh as a
|
ach ja, je kan nie alles hebben Krizze, ging toch best leuk vandaag?.. wie weet tik je die 3m nog es aan binnenkort WAT WEER EEN DAG!!!! lekker beetje schreeuwen met zn allen, heerlijk JUEHHHHHHHLULUSHAALLLLAAAAAA
|
|
|
martimor
|
snap niet waarom iedereen zo hoog ging en ik weer es nie Muwahahaha, knoop in mijn zakdoek: geef nooit je gebruikersnaam en wachtwoord van kitehigh weg. morgen nog mensen... ik wil nog wel even los, heb vanmiddag al mijn nagels opgevreten
|
|
|
nol
|
was idd lekker pittig dagje , mijn 9 was eigenlijk wat te groot maar moet maar roeien met de riemen die ik heb, en rico........je ging weer als een malle man
|
|
|