Joystick
|
Eemshaven is voor ons ook geen onbekend terrein en zou het mooi vinden daar nog veel te kunnen komen. Ook begrijp ik de bezwaren grotendeels. Pb sturen kan natuurlijk, maar mijns inziens was dit een gewoon inhoudelijke vraag waar inhoudelijk antwoord op gegeven werd. Niets in strijd met de forum regels. Dus waarom vind een moderator dat ie hier moet ingrijpen.
Zelf hoeft er van mij ook niet meer aandacht naar uit te gaan omdat alles al wel gezegd is. Het ging mij puur om een stukje integriteit, het kwaad was al geschied.
Hopelijk gaat het weer snel waaien en wie weet tot op spot x ;-)
|
|
|
KappuhH
|
Haha lees dit nu net. Waar maken we een probleem van? Toch duidelijk dat het een grap was, anders had ik er wel iets van gemaakt dat vrij logisch klonk, Eemshaven ofzo. Daarom vind ik dat een moderator hier moet ingrijpen.
Inderdaad, vandaar dat ik het ook gedaan had. Laat het maar weer snel fatsoenlijk gaan waaien zodat we geen tijd hebben om op het internet te rellen maar aan de waterkant...
|
|
|
martimor
|
had al weer een heel verhaal getyped, maar laat ook maar... ieder z`n mening... morgen lekker aan de winch op spot Y
|
|
|
skyhigh as a
|
wie zin heeft om effe te winchen of suppen, moet maar effe naar Veendam komen (woortmanslaan tegen 17.00) of effe bellen 0630280568 eeum lache ja
|
|
|
|
Razz91
|
Ik ga morgen hele dag naar workum en zondag ook, nog meer mensen uit de buurt van groningen die gaan?
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ik ga morgen hele dag naar workum en zondag ook, nog meer mensen uit de buurt van groningen die gaan?
Twijfel een beetje om zondag te gaan, 13-15 knoopjes met vlagen tot 20-22 staat er. Maar ik kom uit Friesland trouwens
|
|
|
|
|
steenbeek
|
wim, straks zlm? iemand anders?
|
|
|
Wim uit Assen
|
wim, straks zlm? iemand anders?
Yep, begin middag effe kijken, Sleurlap en deur mee: alles om effe te kunnen plonzen! El Torro komt ook...
|
|
|
Lude
|
Vandaag is een beetje matig.. maar morgen ziet er wel lekker uit (speelwindje).
|
|
|
martimor
|
Kom ik denk ik ook nog ff meespelen... zuidlaardermeer?
|
|
|
Lude
|
Neejoh, veel te weinig voor mij.. Moet nog ff kijken wat t weer doet, voorspelling kakt al weer wat in. Zat aan ijsselmeer of lauwersoog te denken.. Maar wil daar niet op de gok heen rijden.
|
|
|
Johnny Tampony
|
Zit ook te denken aan ijselmeer maar eerst even kijken wat het weer doet morgen
Filmpje staat op youtube surfingdudes veendam deel 2 :-P
|
|
|
|
wittie
|
YEAH, YEAHHHHHH!!!!! Kunne we deel 3 ook nietvast plannen?
|
|
|
martimor
|
morgen golfbaan of zuidje, wie gaat nog meer.
|
|
|
steenbeek
|
zuidje met harry en wim
|
|
|
|
|
|
martimor
|
Nee, Kan niet de hele dag. Ik ga naar zuidjuh met Randy. komt nog bij, wind...workum...weekend... megadruk daar
|
|
|
Lude
|
Ik ga naar stavoren denk ik... Mooi windje!
|
|
|