NIELZZZZ
|
-karpervissen -wakbeoarden -fitness -werken
|
|
|
Peterkiter
|
- beetje studeren - bier drinken - af en toe met vrienden beetje voetballen - kitehigh en hanglos + de windsites checken
|
|
|
wasbeer
|
1 en 2 moeten dringend van plaats wisselen hoor thomas.
is maar ene grapje é;)
|
|
|
Passie
|
Ik.. werk heel de vakantie elke ochtend in de kassen. en daarna.. brommerrijden, kiten, vliegeren.. en chillen
|
|
|
justkitehigh
|
ik heb voor no wind een crossmotor gekocht en speel daar dan maar beetje mee , en ben instrukteur in allerlei activiteiten op het strand zoals coast raften, blokartken, powerkiten,boomerangen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
aap
Gast
|
als het niet waait ga ik werken ,dan kan ik vrij nemen als het wel waait. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
aap
Gast
|
Ik zie dat er meer mensen gaan karpervissen ik dus ook. Wat is het toch met die lijntjes!!!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Maurits
|
School: Geslaagd voor ICT netwerkbeheerder. Nieuwe opleiding Industrieel product ontwerper hbo. In de uren die ik naast school nog over heb Naast het kiten, Flyboarden, wakeboarden, snowboarden, websites bouwen, photoshoppen, uitgaan werken, gezellig chillen met de vrienden is ook nooit weg.
|
|
|
snip
|
na kiten komt wakeboarden elk weekend sta ik wel een uurtje op de baan ofzo kiteboardjes bouwen achter me mac zitten en nu in de vakantie werken anders naar school
|
|
|
Dikkiedik
|
- Werken - Hardlopen - Liften - Snowboarden - Computeren ( grafisch werk, gamen, internet) - Mn vriendin! Oja en mn sociale leven
|
|
|
Stefan24
|
- Bedrijskunde studeren - fitness - werken - pilsen - aan mijn pik sjorren als mijn vriendin er niet is ; )
Gewoon de basics
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Nu snap ik waarom jullie zoveel tijd hebben om te kiten. (grinnik_kitesmiley) Jullie studeren. Ik moet werken (min. 40 uur) en daarnaast de tijd vinden om te kiten (na het werk dus) (cry_kitesmiley) hehe, maar school is soms echt wel meer tijdrovend dan een baan van 40 uur.. kheb vorig jaar ook een half jaar 40 uur gewerkt en dan ben je tenminste altijd savonds vrij... met al het huiswerk op CMD (breda) zit savonds en snachts vrij er vaak niet in :S grappig wel dat wij kitesurfers vaak wel iets met vormgeving doen? qua school werk of hobby toch?
|
|
|
Maurits
|
Wat dacht je van stage + werk in de week, 55 uur dat hakte er behoorlijk in het afgelopen half jaar. pfff....
|
|
|
Merc
Gast
|
maar wat doen jullie nou als het niet waait?!!?
Mijn vriendin verwennen!!! Genieten van het leven zonder wind, wel zon en zee. Harder werken zodat ik kan kiten als er wel wind is. Elke maandag met droog weer skaten. In de winter snowboarden.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
maar wat doen jullie nou als het niet waait?!!?
Mijn vriendin verwennen!!! Genieten van het leven zonder wind, wel zon en zee. Harder werken zodat ik kan kiten als er wel wind is. Elke maandag met droog weer skaten. In de winter snowboarden. Ben jij nou een man of een vrouw? :
|
|
|
|
Marin
|
Heb altijd gehockeyd (1e klasse voor de hockeyers onder ons... Ik was niet de enige zag ik) voor ik ging studeren... Maar sinds ik studeer 3 jaar geleden gestopt met hockey en verder gegaan met buggyen en kitesurfen omdat ik bij deze sport toch minder last heb van verplichtingen...
-Studie Logistiek in Venlo -Organiseren van aantal studenten feesten en introweek nieuwe studenten -Werken op een call center van een energiebedrijf -Opstap gaan -Feestjes afstruinen (tong_kitesmiley)
|
|
|
Nicolas
|
Zoveel mogelijk kitesurfen bij mij, en studeren als het moet. Ik ga volgend jaar (als ik mijn herexams haal in Augustus) verder studeren in TU Delft Luchtvaart & Ruimtevaart technieken of mss iets anders... Moet er nog goed over nadenken. Anders.. tennis, uitgaan, karten,.. wakeboarden wil ik ook wel is beginnen
|
|
|
michiel v geel
|
(geschokt_kitesmiley) iets anders dan kiten bestaat dat??
|
|
|
reinout
|
-hockey -tennis -feesten
|
|
|
R@bert
|
Ten eerste mn vrouw en kind, het allerbelangrijkste M'n andere passie windsurfen in Katwijk fulltime bij de KLM werken
|
|
|
Noortje
Logs: 0 | 4 uur
|
Studeren, Industrieel Ontwerpen in Delft Tekenen Snowboarden Mn lieve vriend zoenen (grinnik_kitesmiley) Gezellig met vrienden hangen Roeien Snowboarden Mountainnbiken En bijna vakantie!!
|
|
|
Spoon
|
haha das mooi! Wel valt op dat veel mensen toch wel een beetje hetzelfde doen aan sport!? Ik zie veel wakeboarden en snowboarden, tekenen, vissen, bier zuipen, vriend/in verwennen haha.. als ik nou zelf ook is tijd had om die klere kite de lucht in te gooien... *sigh*..
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Volgend jaar in september beginnen met studies hogeschool voor professionele bachelor in de elektromechanica voor 3 jaar lang. Dan, werken in het weekend, 2 avonden (het geld moet ergens van komen) Dan, naar de vriendin gaan, maar dat is sowiso 's avonds in de week etc. Daarna, wat klooien met mijn materiaal, alles in orde maken. Achteraf, nog wat op de pc zien naar site's alle nieuwe snufjes in de gaten houden. Zeevissen doe ik ook. Snowboarden in de winter en flyboarden. 's avonds wat vrienden opzoeken. Maar uiteindelijk zit ik toch maar aan het kiten in het algemeen te denken
|
|
|