Komende verkiezingen.

slufterhufters.com

Oktober 18, 2006, 15:30:04
edit2Rapporteer  
 loser
slufterhufters.com

Antwoord #1 Oktober 18, 2006, 15:38:52
edit2Rapporteer  
 (shame_kitesmiley)
Coen2000

Antwoord #2 Oktober 18, 2006, 21:26:06
edit2Rapporteer  
nee
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Oktober 18, 2006, 22:03:01
edit2Rapporteer  
Wat een mooi verhaal Arno over de verkeersproblemen.
En een geweldig voorbeeld van die rij bij de Albert Heijn.
mikejw

Antwoord #4 Oktober 18, 2006, 23:24:43
edit2Rapporteer  
Gast...............CHILL!!!!
marcus aurelius

Antwoord #5 Oktober 18, 2006, 23:42:17
edit2Rapporteer  
bent het er helemaaaaaaaal mee eens!!!
Kondor 11

Antwoord #6 Oktober 19, 2006, 00:45:36
edit2Rapporteer  
Veel text teveel lezen moet,wel  lijkt verkiezingsprogramma is ook niet  lezen loser
Coen2000

Antwoord #7 Oktober 19, 2006, 02:50:46
edit2Rapporteer  
ik begin steeds meer een afkeer te krijgen tegen die allah figuren alla hoofddoek etc. gisteren was op rtl4 bij editie NL een reportage over het herstructueren van buitelandse wijken. wat denk je...tijdens het opnemen komen de hele tijd van die bontkraag marocs in beeld en schreeuwen, terwijl net zon "buurtvader" meldde, dat het beeld over de marokaanse jongeren verkeerd is.
5 sec later zie je ze een hoop bontkragen rond de reporter staat (niet met opzet) die lope te schreeuwen en middelvingers naar de camera(man) opsteken..

en dan wel zeuren over racisme en discrimatie....nou de volgende maroc die ik daar over hoor kan een kernbom op z;n bed verwachten
Roellie

Antwoord #8 Oktober 19, 2006, 03:11:30
edit2Rapporteer  
Oooowwja ik snap t wel, dit is typisch een windstille periode, dan gebeuren er van dit soort vreselijke dingen!!! Tja Kabouter Nar. has lost his mind.
slufterhufters.com

Antwoord #9 Oktober 19, 2006, 03:14:11
edit2Rapporteer  
 Huh
drifter

Antwoord #10 Oktober 19, 2006, 03:20:42
edit2Rapporteer  
Hier zat ik op te wachten. Kabouter komt altijd met een mooi stuk over de verkiezingen. Effe op me gemakje lezen straks.

bedankt
Coen2000

Antwoord #11 Oktober 19, 2006, 04:09:48
edit2Rapporteer  
arno, je moet het dan toch met me eens zijn dat de partij van geert wilders zo slecht nog niet is.
toen hij letterlijk de vergelijking maakte van een tsunami met de komst van de islam werdt er gereageerd alsof hij de nieuwe adolf hitler was...en zo blijkt, heb je iets tegen de islam je verkondig je dat publiekelijk, dan kan je beter een stel body guards inhuren en in een gepantserde wagen gaan rond rijden (h. ali & wilders bv)
Kondor 11

Antwoord #12 Oktober 19, 2006, 04:35:41
edit2Rapporteer  
Geef mij maar Peer de Plintkabouter schater
scotty111

Geen avatar

Antwoord #13 Oktober 22, 2006, 21:29:21
edit2Rapporteer  
lol
slufterhufters.com

Antwoord #14 Oktober 23, 2006, 15:32:22
edit2Rapporteer  
 (cry_kitesmiley)
Joris

Antwoord #15 Oktober 23, 2006, 15:51:21
edit2Rapporteer  
Dus volgens jou is 95% van alle allochtonen er een gevangenisstraf van een jaar of langer op zitten? Al die kindjes op die zwarte scholen zijn doorgewinterde criminelen? Is wel makkelijk rekenen he als je onder buitenlander crimineel verstaat...

Ik ben het misschien wel eens met een aantal van je argumenten maar de redenatie dat je hiermee ongeveer alle problemen in nederland oplost ga je wel erg ver.
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #16 Oktober 23, 2006, 17:41:35
edit2Rapporteer  
feit is dat 75 % van de gevangenen allochtoon is!!
Joris

Antwoord #17 Oktober 23, 2006, 17:50:48
edit2Rapporteer  
feit is dat 75 % van de gevangenen allochtoon is!!

Een appel is fruit... fruit is geen appel...
Kondor 11

Antwoord #18 Oktober 26, 2006, 02:47:42
edit2Rapporteer  
Beeeeeeeeehhhh,

Weet je waarom je alleen maar allochtonen ziet op OPSPORING VERZOCHT,
De blanken zijn te stom en laten zich vol in cameras zien en worden veel sneller herkend door het publiek. De allochtonen lijken voor ons veelal op elkaar omdat wij niet of nauwelijks in ze geintereseerd blijken te zijn. Er is veel verschil tussen bijvoorbeeld een noordafrikaan of een antilliaan maar wie wil de verschillen zien.
Velen moeten eens wat opener staan voor buitenlanders en niet bekritiseren (typisch hollands gedrag) als je allochtonen beter leert kennen en er respect voor hebt krijg je het ook en leren ze ons ook eens van een andere kant kennen.
Door de geschiedenisboeken heen hebben we nu niet echt een goede reputatie.
Zal het zwarte boek nog meer paginas toegevoegd krijgen?
slufterhufters.com

Antwoord #19 Oktober 26, 2006, 04:00:31
edit2Rapporteer  
 InLove
FLOF

Antwoord #20 Oktober 26, 2006, 17:03:54
edit2Rapporteer  
...kijkt even naar rechts....nog verder....verdaait zijn nek en ziet eindelijk Kabouter Nar staan.

Je (ervan uitgaande dat dit je eigen teksten zijn) legt gefundeerd en beargumenteerd uit waar jij de problemen ziet in NL en eerlijk is eerlijk, af en toe sla je de spijker op zijn kop, maaaaarrrrrrrrrrrr, wel allemaal heel erg zwart-wit gedacht dit he? Fundamentalisten optieften, moslim extremisten optieften, prima,  maar de rest, die toch echt hun best doen er iets van te maken, wat is daar op tegen?

Het is waar dat de Islam een jaar of 500-600 op ons achterloopt. Logisch ook, in het jaar 600 nog wat na Christus, hebben ze het bijbelse verhaal gekopieerd en de hoofdrolspeler een nieuwe naam gegeven, de profeet Mohammed. Ze hebben dus wat in te halen. Let wel, 2006 jaar geleden hebben de christenen hun eigen versie verzonnen, die weer schaamteloos is gekopieerd uit de Griekse Oudheid.

Kortom, religie zuigt en haat en geweld uit naam van religie nog meer. Allemaal ff normaal doen en dan komen we er wel. Pastors en Wilders zijn verzuurde, gefrustreerde mennekes die nooit, maar dan ook nooit aan de macht mogen komen in onze democratie! Nee, Allah Hakbar! Ik stem op Kabouter Nar   (grinnik_kitesmiley)

slufterhufters.com

Antwoord #21 Oktober 28, 2006, 02:44:27
edit2Rapporteer  
Het is onmogelijk om niet te weten wie het aardige ventje Hui is. Het arme joch zat in de bak met zijn asielzoekende moeder die uitgezet dreigde te worden. Op TV, de radio, vele politieke figuren vooral de Linkse spraken schande. Voorlopig mag Hui blijven.
Maar weet je wie Sara en Ammar zijn? Enig idee hoe het met ze gaat? Wat er precies speelt?  Ik heb een tijdje gezocht op Google maar ik weet niet of ze nou nog vast zitten in de Syrische ambassade of dat ze na maanden gevangenschap eindelijk bij hun moeder in Nederland, of toch weer bij hun vader in Damascus zitten. Om een of andere reden vinden de moreel superieuren die twee kinderen minder interessant.
Sara en Ammar zijn de pineut omdat het een kwestie betreft waar een overwegend islamitisch land bij betrokken is, en dan is het voor de Linkse moreel rakkers een hele andere kwestie, dan gelden er andere regels.....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.