Ronny26
Gast
|
Cumbuco Brazil
|
|
|
fre_
Geen avatar
|
Cabrette is een stuk meer te doen. Kun je inderdaad ook op het strand zitten en watervallen e.d. gaan bekijken. Ben er vorig jaar september geweest en het was daar wel onwijs druk. Side-shore wind en een lang strand waardoor je goed terug kunt lopen. Zijn ook (toen tenminste) heel veel plekker waar je mag kiten. Op het strand van Cabarette is een kitestrook en op een paar minnuten rijden ligt kitebeach. Het woord zegt het al, alles is daar voor het kiten. Omdat het de kant van de atlantische oceaan is heb je niet een hele mooie heldere zee.
|
|
|
Gerrie
|
Qua cultuur is er nauwelijks iets in de Dominicaanse. Wel wat natuur en heel veel suikerrietplantages en wat andere landbouw.
Is Egypte geen optie. Bijvoorbeeld Hurghada. Goede kitespots, wind, en je zit zo in Luxor, Vallei der Koningen, Aswan. Daarnaast ook nog eens goed betaalbaar.
|
|
|
|
brazilie!!!!!!!!!!!
|
|
|
RoBLMD
|
CABARETE!!!!!!!
|
|
|
|
globe
|
Horst
|
|
|
benjamin
Gast
|
@ gerrie volgens mij heb jij een andere betekenis voor cultuur dominicaanse heeft genoeg leuke dingen te bieden je kan genoeg dag tochten maken naar delen van het land genoeg rif om te duiken ,paard rijden steden trips watervallen bergen jungle was genoeg om te doen
|
|
|
kees69
|
zit zelf ook te denken om naar El Yaque te gaan. Wil je een x niet kiten dan kun je altijd de prachtige stranden of the nationale park op en rondom Margarita bekijken. Ook kun je per vleigtuig naar de binnenlanden (canaima), werkelijk schitterende natuur met de hoogste waterval ter wereld.
En wil je feesten..............Senor Frogs in Porlamar !!!!! wat een feest !!!!!
|
|
|
|
chico
|
Sardinie is het helemaal. Kom er net vandaan en het is fantastisch. Cultuur is prima, strak blauwe zee, slechts 1,5 uur vliegen. Veel mooie stranden en helemaal niet super toersitisch. Wel 'n beetje duur, zeker in het Noorden. Je hebt verschillende gebieden waar je mag gaan kiten en je kan er zeker in het Noorden met alle windrichtingen terecht. Boek wel een hotel met auto en de auto huur is dan niet duur.
Tip: neem een zonnebril mee want dan val je niet op tussen de locals en be aware: voor de automobilist. Net als een kat denken ze dat ze zeven levens hebben.
|
|
|
|
mp
Gast
|
We hebben net leren kiten in Cumbucco, was echt super! stabiele wind, warm water en je kunt goed teruglopen over het strand! De Lagoon bij Cumbucco is helemaal top maar wel errug druk... Ook Canoa Quebrada (stukje zuidelijker is een aanrader, er is daar bij de riviermonding een stuk omringd door zandbanken en dus zonder golven! En hier is verder bijna niemand!
Cultuur is niet geweldig, veel armoe in het binnenland, blijf dus een beetje aan de kust!
veel plezier!
|
|
|
rikjonker
|
Ik zou voor mui Ne in vietnam gaan, Top kite locatie. En in vietnam is naast het kiten nog zoveel te zien en te doen dat je er gek van wordt. Ben verledenjaar in vietnam noord geweest waar ik bij bergstammen heb gelogeerd, boottochten heb gemaakt door meest prachtige natuur, de markten van hanoi bezocht, een downhill gemaakt op een mountainbike,etc In Vietnam zuid is zeker zoveel te zien en te doen. Bovendien is de vietnamese keuken ongelovelijk goed en op de vliegreis na is het land spotgoedkoop. Ik zou het wel weten. Het enige is dat er echt een flinke wind staat 5-7, dus wel klein kiteje nodig, maar die kan je ook huren.
|
|
|
Vietcong windhoos
|
Ik ga eind november ook naar mui né, en ook niet alleen om te kiten. Ik heb een goede travelbag aangeschaft en ga eerst een paar weken door vietnam reizen en daarna een tijdje kiten in mui né... er is inderdaad zat te zien in vietnam... azië reist ook veiliger en prettiger als bv Brazilië.
|
|
|
Gerrie
|
@ gerrie volgens mij heb jij een andere betekenis voor cultuur dominicaanse heeft genoeg leuke dingen te bieden je kan genoeg dag tochten maken naar delen van het land genoeg rif om te duiken ,paard rijden steden trips watervallen bergen jungle was genoeg om te doen
John do, ik denk dat jij juist een andere betekenis van cultuur hebt. Jij hebt het nu over natuur (watervallen, rif, bergen, jungle, paardrijden) i.p.v. cultuur. Scheelt net een paar letters.
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Natuur en Cultuur; je hebt het beide hier. Qua Cultuur is er juist megaveel te zien mits je even iemand hebt die je naar de mooie plekken/bezienswaardigheden wijst.
Natuur; veeel
|
|
|
peterb
|
St Lucia of Tobago of Barbodos
|
|
|
|
Kondor 11
|
zoek gewoon eens naar kitescholen in het buitenland en alles valt op zijn plaats
|
|
|
|