spoetnik
|
Gaat het wat worden dan donderdag of vrijdag?? Na een weekje 20 graden in El Gouna ben ik wel weer benieuwd hoe het Scheveningse water voelt.
|
|
|
R@bert
|
vr en za wordt top zo te zien....
|
|
|
Pjoeloe
|
Ik ben zaterdag zoiezo van de partij, moet nog even kijken of ik vrijdag misschien een paar uur eerder weg kan.. so wie kiep in tuts
|
|
|
R@bert
|
kunnen we ff je Takoon-tjes bewonderen (en mssn ff aan hangen )
|
|
|
.
|
ziezo,.. ook maar eens op kitehigh zitten,... toch geen wind donderdag ben ik op scheveningen (moet er wel wind staan voor mn 10 )
|
|
|
Micky
|
Welkom....
|
|
|
Micky
|
Dank u! maarrrrrrr wie zijn er do en vr van de partij?
Donderdag gaat nix worden volgens de berichten....vrijdag dus eindelijk weer helemaal los...
|
|
|
|
R@bert
|
ziezo,.. ook maar eens op kitehigh zitten,... toch geen wind donderdag ben ik op scheveningen (moet er wel wind staan voor mn 10 ) Gozer....uit Leiderdorp toch?
|
|
|
Micky
|
mick leuk dat je nog even heb gebeld Hoezo, is je telefoon kapot...
|
|
|
Micky
|
ziezo,.. ook maar eens op kitehigh zitten,... toch geen wind donderdag ben ik op scheveningen (moet er wel wind staan voor mn 10 ) Gozer....uit Leiderdorp toch? En volgens mij in het bezit van een nieuw board...
|
|
|
Jacq
|
Ik ben donderdag en vrijdag vrij. Ro moet werken, maar kan wsl vrijdag op tijd weg. Hij stelde voor om naar Schellinkhout te gaans.
|
|
|
Jacq
|
ziezo,.. ook maar eens op kitehigh zitten,... toch geen wind donderdag ben ik op scheveningen (moet er wel wind staan voor mn 10 ) Gozer....uit Leiderdorp toch? En volgens mij in het bezit van een nieuw board... Hey Mick, Heb je nu een nieuw boardje?
|
|
|
.
|
ziezo,.. ook maar eens op kitehigh zitten,... toch geen wind donderdag ben ik op scheveningen (moet er wel wind staan voor mn 10 ) Gozer....uit Leiderdorp toch? En volgens mij in het bezit van een nieuw board... haa juist jaa, uit leiderdorp,.. weer een robert erbij,.. jaa idd een nieuw boardje, komt weer helemaal terug zoiets, hifly uit 1983, nu zeker met die wind van de afgelopen dagen had al eerder een account(was verre van actief!) hiero, maar kwam er niet meer in, en de robert's waren kennelijk al vergeven! is ook een hippe naam natuurlijk! vandaar dit ..robert..
|
|
|
Micky
|
ziezo,.. ook maar eens op kitehigh zitten,... toch geen wind donderdag ben ik op scheveningen (moet er wel wind staan voor mn 10 ) Gozer....uit Leiderdorp toch? En volgens mij in het bezit van een nieuw board... Hey Mick, Heb je nu een nieuw boardje? Nop, nog niet. Ben net aan het mailen om f-one ff uitgebreid te gaan testen...
|
|
|
michiel v geel
|
ziezo,.. ook maar eens op kitehigh zitten,... toch geen wind donderdag ben ik op scheveningen (moet er wel wind staan voor mn 10 ) Gozer....uit Leiderdorp toch? En volgens mij in het bezit van een nieuw board... toch niet dat afgeragde stuk drijfhout van jouw toch mick, dat moet de vuurkorf in
|
|
|
Pjoeloe
|
ziezo,.. ook maar eens op kitehigh zitten,... toch geen wind donderdag ben ik op scheveningen (moet er wel wind staan voor mn 10 ) Roooo!! How's life gozer? Ben je 1 maart van de partij met opbouw van de club + dikke sessie Greetz, Paulus
|
|
|
Pjoeloe
|
kunnen we ff je Takoon-tjes bewonderen (en mssn ff aan hangen ) Hell yeah! detailed pica's staan inmiddels al op m'n hyves
|
|
|
.
|
jaa 1 maart ben ik er,.. lekker vroeg beginnen,.. want het waait altijd van de planeten bij clubdag! daarna inderdaad schitteren, inshallah pjoeloe,.. rare naam gek,... is dat je polynesische bloed!?
|
|
|
FunkyoneNL
|
ik zit te denken om vrijdag vrij te nemen.... wie gaat waar? En hoelaat....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De Slufter, of misschien wel autoplaya! Vanuit topic Rotterdam gaat er zeker een aantal man naar beide locaties a.s. vrijdag Mick, ga jij dat wel redden met die F-one boardjes voor vrijdag?
|
|
|
Micky
|
De Slufter, of misschien wel autoplaya! Vanuit topic Rotterdam gaat er zeker een aantal man naar beide locaties a.s. vrijdag Mick, ga jij dat wel redden met die F-one boardjes voor vrijdag? Ben mijn best aan het doen... Ach, anders leen jij je boardje toch gewoon uit...
|
|
|
|
|