Leon aero2
Gast
|
Hey Leon, Heb je ons niet gezien? Jij ging net t water op met je 11 toen wij aan kwamen lopen. Je hebt wat gemist hoor Heb mn eerste minisprong gemaakt....en....Geland... Jammer dat de wind idd op een gegeven moment op was. Het was wel een lekker dagje. Ook best druk voor de tijd van het jaar. haha meen je dat nou? Heb jullie niet in de gaten gehad! Kreeg ook bijna kite in mijn nek van iemand. Een jongeman wilde een kiteloop inzetten recht voor mijn neus, en beheerste deze niet echt. Kite klapte vol met de leading-edge maar net naast me op, t water. Vond het idd. ook al vrij druk zeg....ben benieuwd wat de zomer brengt straks Maar top dat je je eerste sprong(etje) geboekt hebt
|
|
|
R@bert
|
Bij Jacq ging er ook al iemand zowat recht door dr lijnen.....terwijl we rustig stonden aan de kant...die gozer voer gewoon door !! En niet eens sorry zeggen ....pfff. Werd t maar weer winter, haha...lekker rustig, toch Leon? Voordeel van de winter doorvaren Voor mij ging t net aan met mn 9m. Jumping Jacq Flash ging als een speer....en ja, haar eerste spronge(tjes)n. En gewoon doorvaren erna... ....dat wordt records breken, Jacq dit jaar !!!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Die 3 Maart is een dag om niet te vergeten! Mick is jarig, en ik krijg vandaag de sleutel van mijn huis. Kortom gefeliciteerd Mick
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Me too....ga morgen als t goed is de Aboards testen, zou die jongen morgen bellen. ff kijken waar hij wil afspreken...Als dat niet doorgaat kan ik alle kanten op. In t zuiden waait t iets minder, mssn relaxter om te knallen ga je je enkels breken?, stijve K*Tplanken Dan heb jij vast de 2008 Z-serie nog niet gevaren
|
|
|
michiel v geel
|
jawel hoor, maar die heeft niet genoeg grip voor mij die ''brak elke keer uit''
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
jawel hoor, maar die heeft niet genoeg grip voor mij die ''brak elke keer uit''
dan heb je 'em toch niet goed gevaren.....
|
|
|
michiel v geel
|
heb um op een testdag gevaren en probeerde er een paar golven mee te pakken maar ik ging alleen maar op mijn bek omdat ik geen grip had ermee
|
|
|
|
R@bert
|
heb um op een testdag gevaren en probeerde er een paar golven mee te pakken maar ik ging alleen maar op mijn bek omdat ik geen grip had ermee
Wel grappig, Geeltje dat iedereen deze plankjes de hemel in prijst...behalve JIJ
|
|
|
Lex
|
Hij mag niks anders zeggen van Choc...dat zijn DE planken en de rest is troep.
|
|
|
Jacq
|
Mick, nogmaals gefeliciteerd. Je verjaardags kadootje is goed bevallen begrijp ik Leon, jij ook gefeliciteerd met de sleutel . Ro, weet je al wanneer je kan gaan testen?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Jij ook congratulations met je ' glijpaleisje ' Dankjewel! Moet eigenlijk eerlijk zeggen dat t, best raar is ineens wel, zo een eigen huis? Nu nog even naar eigen smaak zien in te richten....alles roze dus haha
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Leon, jij ook gefeliciteerd met de sleutel . dank
|
|
|
Jacq
|
Jij ook congratulations met je ' glijpaleisje ' Dankjewel! Moet eigenlijk eerlijk zeggen dat t, best raar is ineens wel, zo een eigen huis? Nu nog even naar eigen smaak zien in te richten....alles roze dus haha Dan komen Mark en Mick vast snel bij je op bezoek.. Heb trouwens spierpijn van mijn super jumps van gister
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Jij ook congratulations met je ' glijpaleisje ' Dankjewel! Moet eigenlijk eerlijk zeggen dat t, best raar is ineens wel, zo een eigen huis? Nu nog even naar eigen smaak zien in te richten....alles roze dus haha Dan komen Mark en Mick vast snel bij je op bezoek.. Heb trouwens spierpijn van mijn super jumps van gister je hebt gelijk, toch maar is voor andere kleur kijken dan haha
|
|
|
|
Jacq
|
Donderdag en/of vrijdag Playa?
|
|
|
michiel v geel
|
Hij mag niks anders zeggen van Choc...dat zijn DE planken en de rest is troep.
tuurlijk mag ik dat wel zo kan ik je vertellen dat je met een spleene board helemaal goed zit ook naish bouwt goede boards, en als north van foam cores zou afstappen (daardoor breken ze te snel) zijn het ook topboards ik vond de x serie te stijf en de z serie te weinig grip hebben maar ik raad je aan om het eens zelf te varen (en ook een choc radical boy te proberen) en dan te oordelen de meeste mensen die je over aboards hoort zijn of gesponsorde riders of de meelopers die erbij horen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
He Michiel, wanneer kunnen we die Choc radical rudeboy eens testen op da Sluf? Jij doet toch wat met New en Choc?
|
|
|
Micky
|
I'm back.... Waren 3 fantastische dagen... Straks weer werken en tot zondag is het Nationale restaurantweek..... Zal wel ff niet kiten worden... nu al 500 man gereserveerd.... See you soon....
|
|
|
michiel v geel
|
sluf weet ik niet ik denk niet snel ofzo
als je hem snel een keertje wil varen moet je eens contact opnemen met de importeur die heeft er een aantal om te testen, zelf heb ik de 128 die je ook kan testen maar dan moet je wel naar katwijk komen want daar vaar ik.
of ik moet binnekort nog eens een keertje meegaan met mick of robert maar dat is al in tijden niet meer gebeurt......
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Komt goed Michiel, je mag vast wel een keertje weer mee met die jongens. En doe het wel snel, want na september is het afgelopen met de Slufter, voorgoed! :'(
|
|
|