Jacq
|
T is toch nog 8 a 10 m/s, maar zal wel af gaan nemen. Jammer :'(
Laatste update: 09:42 uur
Oostvoorne: Windsnelheid: 16.4 knopen (8 m/s, 5 Bft) Windstoten: 19.6 knopen (10.1 m/s) Windrichting: 303 graden (WNW)
Katwijk: Windsnelheid: 13.6 knopen (7 m/s, 4 Bft) Windstoten: 16.4 knopen (8.4 m/s) Windrichting: 294 graden (WNW)
|
|
|
Micky
|
Beetje net niet dus.... :'(
|
|
|
|
Jacq
|
Toch stiekem wel, op Katwijk zijn ze bezig.
|
|
|
|
Micky
|
heb ik wat gemist?
Volgens mij niet... Leek meer op klunen.....
|
|
|
Micky
|
Voor diegene die tijd en zin hebben.... Vandaag een partij van 165 couvert dus voor mij no-go...... :'(
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Vanmorgen op de Playa geweest. Was helemaal niks, wel ff gezellig staan ouwehoeren Dinsdag weer een nieuwe kans
|
|
|
Jacq
|
Hey guys!
Nog even over die vakantie. Gaan we die nou eindelijk s doorzetten of blijft t weer bij een leuk idee. Dit ivm vrij vragen en eventueel een andere vakantie die in de planning staat.
Van de week nog iemand varen?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Morgen geven ze nog een beetje wind op! Dus ga omstreeks 11:00 maar is kijken op het carplaya.
|
|
|
Jacq
|
|
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
goededag luitjes vraagje hier zitten toch ook mensen die bij airtime kiten? zoja morgen wil ik even tussendoor het water maar ben katwijk aan het werk en ben 12 uur klaar dus dacht blaas ik ff naar zee want moet 5 uur weer bij tandarts zijn. en woon zelf bij leiden. maar kan je daar gewoon varen want weet wel toen bij kbs lid was moest ik geld betalen. dat betaal ik nu ook bij scheef,maar daar hoeft het niet als je een daggie gaat. dus mijn vraag kan ik morgen gewoon ff lekker raggen zonder dat ik boze gezichten krijg
|
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke top dan ga ik vandaag daar denk even water op, thanks voor de info
|
|
|
semen
|
He mick, oude wijnproever en nu ook F One teamrider, naar ik heb begrepen. Krijg je ook een 7 Dos, en zo ja wanneer ben je weer eens op Kattik. Na een paar weken terug vol gepowered te hebben gestaan met een geleende (thanks Rob @ dekiteschool) 5!!!! ga ik toch maar een 7 tje erbij nemen. En die Dos ziet er errug goed uit, zeker als je het vergelijkt met de nieuwe meuk van North.
mazzl
|
|
|
Gpostema
|
Gaan er nog mensen naar Scheveningen vandaag 15 oktober. Wordt wel wat regen verwacht maargoed.. Knoopje of 17 zou mooi zijn.
Gr Gerben
|
|
|
DHSKite
|
Gaat er nog iemand morgen ochtend (16okt) naar scheveningen?
|
|
|
R@bert
|
oke top dan ga ik vandaag daar denk even water op, thanks voor de info Yo Nielzz....en, heb je met je 9 of 12 gevaren? Net ff op kattuk geweest, toch nog lekker met de 9m kunnen varen
|
|
|
NIELZZZZ
|
hey robert ja ik heb nog lekker met de 12 gevaren ,jammer genoeg kakte de wind totaal in om half 4.. de zee was rustig..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
hey robert ja ik heb nog lekker met de 12 gevaren ,jammer genoeg kakte de wind totaal in om half 4.. de zee was rustig..
Morgen dan op Scheef zoals vanouds met wat meer wind?
|
|
|
NIELZZZZ
|
sorry erik maar dat gaat jammer genoeg niet lukken moet werken verkeerde dag uitgezocht om vroeg weg te gaan.... maar have fun
|
|
|