|
sjembek
|
Chilllllllllllllllllllllllllll
|
|
|
Vinni
|
Ja, ik had ze hem een tijd geleden laten bestellen bij naish.
|
|
|
sjembek
|
Ik vindt het wel erg prijzig,
niet dat dingetje zelf (4€), maar wat erbij opgeteld wordt aan verzendskosten.
Ook ál betaal je met internetbankieren dan wordt het nog 14 euro (dus ff 10 euro erbij). rembours wordt het al helemaal leuk; 17,50!
Heeft iemand niet zo'n dingetje extra thuis liggen voor een kitehigh prijsje?
|
|
|
Geronimo79
|
GA NAAR EEN WINKEL!!! EN BESTEL!!! heb ik ook gedaan. kost geen moer dan
|
|
|
|
sjembek
|
GA NAAR EEN WINKEL!!! EN BESTEL!!! heb ik ook gedaan. kost geen moer dan
Ja, dat is een mogelijkheid. Maar kan je niet zelf van een lekker dik stuk touw zelf zo'n dingetje maken? het is wel ongeveer hetzelfde principe, flexibel.. werkt als barriere. Heb in het verleden ooit eens zelf een tickler na willen maken van een stukje stof met klittenbank eraan genaaid, maar in de praktijk bleek dat weinig tot geen succes te hebben. :
|
|
|
|
Vinni
|
NEE, kost niet zoveel verzendkosten!!! Hij gaat over de brievenbuspost, komt dus 80ct bij ofzo
|
|
|
Vinni
|
Maar als je het perse zelf wil doen, doe het dan met een tai-ripje. Gewoon de aller dikste nemen, werk ook prima
|
|
|
Geronimo79
|
doe maar eens de zoek functie.. staat een heel mooi beschrijvingetje op kitehigh Maar voor die 4 euro hoef ik niet te klooien met een tywrapje
|
|
|
sjembek
|
NEE, kost niet zoveel verzendkosten!!! Hij gaat over de brievenbuspost, komt dus 80ct bij ofzo de site zegt wat anders..
|
|
|
sjembek
|
Maar als je het perse zelf wil doen, doe het dan met een tai-ripje. Gewoon de aller dikste nemen, werk ook prima Hier in Almere kennen ze geen dikke tyraps. alleen dunne in pakken van honderd. (volgens meneer praxis en gamma e.d.)
|
|
|
Tom Kite
|
tai-wrap was bij mij in ieder geval geen succes, schoot af en toe nog wel eens los
|
|
|
|
sjembek
|
heb er nog een liggen
tnx to mike! discussie gesloten.
|
|
|
ceess----
Gast
|
k heb zo'n halve winsurf-trapeze-inhaak lus... ik weet niet hoe die dingen eigenlijk heten ze zijn super lang en werken goed en kosten geen drol... plus... je hebt er één op reserve omdat je dat ding do0or de helft doet (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jolien.
|
Ceess---- dat f*cking old skool en volgensmij niet eens veilig maar als jij gelukkig bent
|
|
|
cees-
Gast
|
Ceess---- dat f*cking old skool en volgensmij niet eens veilig maar als jij gelukkig bent nog nooit echt problemen mee gehad... ik had een rare trapezehaak op m'n vorige trapeze waardoor veel van die dingen te kort wawren en dan haakte je soms uit... ook niet echt veilig en dit alternatief werd mij aanbevolen door de shop hier in de buurt..
|
|
|
Passie
|
je mag de mijne hebben.. email me maar
|
|
|
@lui....
Gast
|
je mag de mijne hebben.. email me maar
Henk, mike stuurt er al een naar me op! leuke avatar trouwens! (..)
|
|
|
wouterb
|
Ceess---- dat f*cking old skool en volgensmij niet eens veilig ... Klopt. niet meer gebruiken dus. Kan je er mooi ticklers/donkeydinges enzo van maken.
|
|
|
krullebol
|
Voor alle mensen die er geen willen kopen en geen kunnen krijgen: Stukje bezine slang ofzo met drie tyrips vastmaken aan je chickenloop, werkt heel goed--> een vriend van me heeft het
|
|
|
Vinni
|
NEE, kost niet zoveel verzendkosten!!! Hij gaat over de brievenbuspost, komt dus 80ct bij ofzo de site zegt wat anders.. Klopt, maar ze nemen contact met je op en zeggen dat het ook met de brievenbus post kan.
|
|
|