weer eens wat anders

knar

Geen avatar

Maart 02, 2007, 05:35:05
edit2Rapporteer  
Hij is klaar.

Niet zo mooi als OZ's 'liquid tranquillity' of  Leons 'combat line' of veel anderen, maar ik ben toch wel tevreden met mijn 'Hawaiian Design'

Maat: als Spleene Session 141x43cm

Hij is wel rete stijf

Lay up:
1x keper 160 gr/m2
katoentje
2 x UD 220
2x7mm corecell
1,5x UD 220 (strook over de halve breedte aan de heel side)
1x keper 160
formica

concaafje 4mm
hOe hA HeNniE

Antwoord #1 Maart 02, 2007, 05:47:16
edit2Rapporteer  
katoentje doet t m, haha ThumpsUp erg mooi!
wat weegt 'ie?
knar

Geen avatar

Antwoord #2 Maart 02, 2007, 05:54:47
edit2Rapporteer  
2,9 kg kaal
hOe hA HeNniE

Antwoord #3 Maart 02, 2007, 06:02:37
edit2Rapporteer  
das helemaal niet verkeerd...veel plezier ermee...en als je gevaren hebt, een review graag..ben benieuwd hoe dat stijve je gaat bevallen.
prokiter

Antwoord #4 Maart 02, 2007, 06:31:24
edit2Rapporteer  
Heyy,

Dat ziet er lekker tropical uit...lekker hoor......en heb je hem afgewerkt met dd lak ofzo????

En heb je pregplaten gemaakt en deze later compleet op de kern gelamineerd????

He vraagje he.......wat heb jij als breather gebruikt om uituidelijk de pregplaat op de kern te verlijmen   (of geen braether????).....ik heb vorige keer tapijt gebruikt....maar dat is niet goed gegaan....ik denk dat het aan de soort tapijt lag....want de afdruk van de jutte rug was duidelijk zichtbaar asl allemaal hobbeltjes in het dek.... ThumpDown

Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #5 Maart 02, 2007, 15:55:27
edit2Rapporteer  
Hey Knar,

Dat is echt "retro FlowerPower"!! Helemaal hip man!! (hangloose_kitesmiley)

Prepregje is gelukt zie ik??
knar

Geen avatar

Antwoord #6 Maart 03, 2007, 05:28:59
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de complimenten

@danny. Bij deze maat vind ik 2,9kg ook niet zo slecht. Ik had 'm liever wat slapper gehad. Hopelijk stuitert hij niet bij elk vlaagje.

@prokiter. Ik heb eerst een prepreg gemaakt met de zichtzijde tegen de rockertafel aan. Zichtzijde is daardoor mooi strak. Als breather heb ik dun ca 3mm vilt van de Kwantum gebruikt. Breather zat dus aan de hechtzijde. Soort breather doet er op deze manier niet zoveel toe. DD-lak moet er nog op. Durasurf cap vond ik niet zo'n succes bij een eerder probeersel.

@Leon. Retro: goed gezien. Lapje ligt al 25 jaar op zolder.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.