Idefixe
|
gna gna Hoezo camera gei....... ( niks mis mee hoor , ik vind het ook leuk
|
|
|
rikdekker
|
jaa tom, ik denk ik ben weer een keer op mirns, kom ik jou vast en zeker tegen? helaas....! wind was heerlijk, ik ga sowieso op zoek naar een Fuel 9 meter, man... had sowieso al geen nieuwe topic aangemaakt met " cameraman gezocht" omdat ik dan de hele wereld over me heen krijg met commentaar als' dan had je meteen naar die man toe moeten lopen om een mailadres te geven oid."
|
|
|
|
Kaptain
|
gna gna Hoezo camera gei....... ( niks mis mee hoor , ik vind het ook leuk Deze foto was hopelijk voorspel.... Vanavond na het zien van de foto's ben ik niet meer te stoppen denk ik..... Gelukkig heb ik de camera al ingepakt, anders gaf ik die vanavond nog een beurt....
|
|
|
|
Bummer
|
GELDIG VOOR: DE DAGLICHTPERIODE VAN DONDERDAG 07 AUGUSTUS 2008 WIND: LANDINWAARTS AANVANKELIJK VARIABEL, 1-4 KN, IN DE KUSTPROVINCIES 5-7 KN. LATER IN DE OCHTEND ZUIDOOSTELIJK 6-9 KN. AAN DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER ZUIDOOSTELIJK 8-12 KNOPEN. ACHTER DE TROG RUIMEND ZUIDWEST TOT WEST 10-15 KNOPEN, AAN DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 15-20 KNOPEN, VLAK ACHTER DE TROG 10 KN MEER. ROND BUIEN UITSCHIETERS 35-45 KNOPEN, NABIJ DE TROG MOGELIJK 50 KN. 50KN........ Gaan en knippen maar
|
|
|
Idefixe
|
met buien gaan we heel braaf van het water af Bummer. Meestal rag ik hem dan in zo'n vlaag ff wat harder terug, ben je in ieder geval even van het water af dan
|
|
|
Goonie
|
pussy's... hahaha ik ben er morgen middag dan maar... wie oe wie nog meer..... please... let's dance
|
|
|
Idefixe
|
even aankijken wat het wordt. het lijkt nu op één grote windstille toestand met af en toe een zeer heftige bui ( incl. onweer) Verandering: ziet er nu al weer wat beter uit dan! Alleen de woei komt nu uit de meest idiote richtingen ( zie KNMI.nl en dan naar actueel) FF wachten dat tie naar zuidwest gaat en gaan met die banaan...... dat wordt wsch Wijk dus
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
pussy's... hahaha ik ben er morgen middag dan maar... wie oe wie nog meer..... please... let's dance
Morgen middag NNW dus Mirns Heb je mijn pb nog gehad ivm vliegen met kitegear
|
|
|
rikdekker
|
wij komen vanaf ruurlo, via zutphen morgen naar Mirns. met een matzwart barrel van een fiat 500;) dakdragers erop voor de boards, en varen. slapen snachts waarschijnlijk 2 nachten makkum!
tot morgen!
|
|
|
Idefixe
|
Vanmiddag samen met Goonie naar Wijk geweest. De woei deed precies wat er voorspeld was: van uit oost / zuid naar zuidwest. Alleen de toegezegde hoeveelheid klopte van geen kanten: in plaats van 16-20 hadden we er zo'n 12 tot 14. Een gezellie middag zonder te kunnen varen......... Morgen Noordwest dus maar ff zien wat het wordt dan
|
|
|
Bummer
|
Had mijn schaar ook niet nodig. What a bummer......
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
wij komen vanaf ruurlo, via zutphen morgen naar Mirns. met een matzwart barrel van een fiat 500;) dakdragers erop voor de boards, en varen. slapen snachts waarschijnlijk 2 nachten makkum!
tot morgen!
Zoals ik al zei... morgen is Mirns Je komt niet weg met NNW wind. Je kan beter naar Workum gaan. Miss ga ik ff naar Muiderberg want de wind gaat pas in de middag aan en moet ´s avonds weer aan der arbeid
|
|
|
Goonie
|
workum???? nee nee.. goonie gaat raggen op kornwerderzand... 20 knopen in de kite en spiegel glad water... hmmm dat weer een hemelse sessie hi hi
|
|
|
Timmeth
|
gelooft iemand erin dat er vandaag wind komt? zit hier in sneek uit mijn raam te kijken en t is toch bijna bladstil hiero...
|
|
|
Marko
|
Vandaag geloof ik er niks van. Ik ben er zondag kijken wat het dan gaat worden. Wat denken jullie ervan??
|
|
|
Sherida
|
Gisteravond toch nog even heerlijk kunnen varen, heb het nog nooit zo rustig gehad in de zomer op Workum. Knoopje of 15 en 5/6 man op het water, helemaal top!:D Even kijken of het eind van de middag of vanavond nog wat wordt en anders morgen weer een daggie Mirns!
|
|
|
Idefixe
|
als het goed is heb je halverwege de dag vandaag genoeg woei voor Mirns en kunnen we morgen helemaal los ( laatste dag van de vakantie ggrrrrrr...........) ik ga zo Mirns ff sjekke dan ( 15.30 aanwezig ) Mirns was helemaal BRUUT gewoon eerste half uurtje was net aan. Later ging dus de woei echt weer ouderwets aan. Op een gegeven moment dik in de 20 knopen, supervlak en weinig mensen op het water........ ppffffffffff gaat weer met stip de boeken in
|
|
|
Gpostema
|
Vandaag de 10e nog mensen naar Mirns?
Er lijkt wel wat regen aan te komen dus oppassen in de buien lijkt mij zo!
groeten
|
|
|
naja
|
Was een lekkere damesspray Idefix gister . Was id de avond met die zwarte luchten en die verschillende kleuren in en op het water super spacen.
|
|
|
Berber
|
Ik was vandaag ook bij mirns, stond een lekkere wind (voor mij helaas te hard). Kon alleen maar toekijken hoe de rest lekker aan het varen was :s
Volgende week eerste en 7 halen:P
|
|
|
Marko
|
Wat ging het vandaag te keer heb een half uur gevaren was helemaal kapot. Ging echt kei hard.
Nice jumps idenfixe
|
|
|