Vliegenaar
Geen avatar
|
Gaan er vandaag nog mensen naar Mirns? Moet qua windrichting wel kunnen lijkt me.
|
|
|
Super Cooper
|
NW lijkt mij aflandig, maar WNW kan nog net
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Volgens mij gaat zaterdag tegenvallen met de WOEI !!!!!!!!!!!! op mirns. Zo te lezen op tele pagina 707 Dan gaan ik morgen maar met mijn vrouw en kind naar de kust TOCH voor de zekerheid neem ik mijn GEAR wel mee Dus dan maar hoop op zondag
|
|
|
Marko
|
Was heerlijk gister avond wind werd steeds harder.
|
|
|
KappuhH
|
Vandaag op orkieworkie gevaren. Heerlijk, wel beetje vlagerig maargoed. Toen ik thuis kwam hadk jeuk dus maar snel gaan douchen...
|
|
|
LF Ruud
|
He Mannen ik ben afgelopen dinsdag op mirns wezen kiten en ik heb mijn shockwave bar daar laten liggen (ja ik weet het kom er wel wat laat achter ) maar heeft iemand hem ook gevonden of bij Wiebe achter gelaten in het paviloen laat het me weten of stuur me een PBtje alvast bedankt
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag op orkieworkie gevaren. Heerlijk, wel beetje vlagerig maargoed. Toen ik thuis kwam hadk jeuk dus maar snel gaan douchen...
Afgelopen dinsdag had ik ook jeuk na mijn korte sessie @ Mirns... ter info
|
|
|
NickY!
|
morgen nog peoples @ mirns?
|
|
|
terrorwally
Gast
|
ja, hangt er vanaf of het waait moet namelijk uit almere komen
|
|
|
keessie
|
He Mannen ik ben afgelopen dinsdag op mirns wezen kiten en ik heb mijn shockwave bar daar laten liggen (ja ik weet het kom er wel wat laat achter ) maar heeft iemand hem ook gevonden of bij Wiebe achter gelaten in het paviloen laat het me weten of stuur me een PBtje alvast bedankt
Ik zag wel een Naish bar liggen toen ik daar een patatje ging scoren... afgelopen woensdag volgens mij.. gr kees
|
|
|
LF Ruud
|
@keessie wel zien liggen je had hem beter opkunnen pakken en naar Wiebe in het paviljoen toe kunnen brengen. Maar geeft niet iedergeval je heb de bar gezien Ik heb de stille hoop dat iemand de bar bij Wiebe heeft afgegeven
|
|
|
Idefixe
|
het ziet er voor vandaag niet al te best uit. Misschien vanmiddag aan de kust....
|
|
|
NickY!
|
wij boeken over een kwartiertje met goede hoop.....
|
|
|
terrorwally
Gast
|
vanavond kan ineens heel mooi worden @ zee
|
|
|
Idefixe
|
Callantsoog is the place to be! Mooi sideshore / geen last van de strekdammen. Vanmiddag laag water dus de strekdammen zijn dan ook goed zichtbaar. ik ken een plekje waar het aanstaande zaterdag een klein feestje gaat worden
|
|
|
terrorwally
Gast
|
hmmm misschien toch wind knmi net upgedate. Ga denk ik rond 3/4 uur naar wijk aan zee.
|
|
|
LF Ruud
|
Het was weer feest op Mirns niet alleen met de wind maar ook met het probleem niet het infobord lezen voor je het water op stapt. Toen ik aan kwam waren er minstens 30 a 40 man in de zone dus zo snel mogelijk het water opgegaan met Vincent en de pet opgezet later kwam Tom die nam te over en als ie er 1 uit haalde ging er weer een stijf bij hem langs de zone in en het waren hoofd zakelijk onze oosterburen Maar goed de WOEI ging lekker aan en het was heerlijk weer een super sessie op Mirns gehad te hebben en het was super gezellig mannen TOP
|
|
|
|
Erikjee
Gast
|
Woensdagmiddag en vanaf zaterdag vakantie.................. Woensdagmiddag?.. KNMI zegt ZW 5 en windfinder zegt dat er geen wind komt?
|
|
|
Idefixe
|
iedereen thuisblijven dan maar
|
|
|
surfsmurf
Geen avatar
|
Met wie zou ik woensdag en het weekend mee kunnen rijden naar mirns/workum? Woensdag kan ik met de trein tot workum komen en het weekend vanuit Zwolle. (Woensdag kan ik ook naar een andere station reizen). Bedankt!
|
|
|
Goonie
|
Ja ja ben ik es een keer op mirns... en wat denk je... ZWEMMERSJEUK.. Ik zit er helemaal onder en het schijnt op mirns nu heel erg te zijn. Ik lig voorlopig met koorts op de bank van die tering beesten. Hier een beschrijving van de jeuk http://www.rivm.nl/ziekdoordier/zoon_op_rij/zwemmersjeuk.jspen doe ff een fotootje van mijn hand erbij. Maar wat je daar ziet zit ook op mijn buik en rug en in de nek. Het jaagt dwars door het surfpak heen. Dit zal ook nog wel een tijdje zo blijven maar de dokter zei... er niet meer komen de eerste 3 weken anders krijg je onherstelbare huid aandoening. dus maar naar wijk aanzee dit weekend.
|
|
|
Idefixe
|
knmi voor morgen: De wind draait in de loop van de dag naar het zuidwesten en neemt toe tot matig of vrij krachtig, 4 tot 5, aan de kust krachtig of hard, 6 à 7. Ik ga denk ik dan aan het einde van de dag maar ff "beestjes sjekke" . uurtje of 5
|
|
|
Baksteen
|
Ahneee! 100 jaar niet gekite en nu kan ik eindelijk en dan...
|
|
|