(HJ) MINI-ME
|
Ja ja ben ik es een keer op mirns... en wat denk je... ZWEMMERSJEUK.. Ik zit er helemaal onder en het schijnt op mirns nu heel erg te zijn. Ik lig voorlopig met koorts op de bank van die tering beesten. Hier een beschrijving van de jeuk https://www.rivm.nl/ziekdoordier/zoon_op_rij/zwemmersjeuk.jspen doe ff een fotootje van mijn hand erbij. Maar wat je daar ziet zit ook op mijn buik en rug en in de nek. Het jaagt dwars door het surfpak heen. Dit zal ook nog wel een tijdje zo blijven maar de dokter zei... er niet meer komen de eerste 3 weken anders krijg je onherstelbare huid aandoening. dus maar naar wijk aanzee dit weekend. Tja Sietze.. Na die info dat Mirns gesloten zou zijn ivm bagger werkzaamheden en andere acties ben jij niet betrouwbaar meer Ik wil ook een foto van je rug zien
|
|
|
Goonie
|
mag je wel even aan zitten als je zaterdag mee gaat naar wijk hahaha...
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Hij was weer lekker gisteravond eindelijk een paar goeie uitgehaakte railey's gedaan (wendy_kitesmiley)daarna toen de woei echt aan ging waren er heel veel hoge sprongen bij niet normaal toen ik van het water af kwam was ik ook helemaal gesloopt Hey Sietze dat is knap klote als je het op je hele lichaam hebt zitten en dat wordt ook een tijdje niet varen op Mirns Nou beterschap en ik ga je zien kerel
|
|
|
Goonie
|
Ha ha ik ga in een diepzee duik pak kiten... met pers lucht Ha ha
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hi.hi.... Ik twijfel nog tussen zondag of zaterdag en ook nog tussen Wijk of IJmuiden
|
|
|
Idefixe
|
17.30 @ Mirns
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Hi.hi.... Ik twijfel nog tussen zondag of zaterdag en ook nog tussen Wijk of IJmuiden doe je gewoon allebei de dagen
|
|
|
Baksteen
|
Zou het morgen veilig zijn voor mij; 65 kilo en Rebel 9 meter?
|
|
|
surfsmurf
Geen avatar
|
Wie gaan er morgen allemaal varen? En hoelaat? Met wie zou ik van station workum naar mirns mee kunnen rijden? Post maar een berichtje of mail me als je me dat stukje mee wilt nemen. Thx!
|
|
|
Idefixe
|
KNMI enz enz windwaarschuwing..... nou me reet dus d'r was vanavond dus echt geen zuchtje , geen niks , geen noppes nada wind...........
|
|
|
|
Idefixe
|
Morgenvroeg aanwezig @ Mirns.
|
|
|
|
|
Gj
|
Tom we zijn er vandaag bij! ik ben alwel wakker!
|
|
|
Jordi_1990
|
zometeen met GJ knallen op Mirns!!!! 9 of 7 meter weer de kast uit
|
|
|
Jordi_1990
|
Hij was weer ouderwets fijn! morgen weeeeeer
|
|
|
|
Arnold
|
Hij was weer lekker vandaag!! Tom die hoge backrolls van jou zien er echt vet uit !!(up_kitesmiley)
|
|
|
Jordi_1990
|
mooie hifi arnold! bijna dezelfde kleur als mijne
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Was heeerlijk @ mirns.. mooi daar !! Vakantiegevoel mmmmmm heerlijk naar de kloten.
|
|
|
Idefixe
|
Hij was inderdaad weer helemaal super!! Voor vandaag zoek ik dus vervoer van uit Lelystad.................
|
|
|
|
Idefixe
|
ff wat startproblemen, wordt morgen gemaakt. Heb ondertussen voor vanmiddag vervoer dus vanmiddag nog even knalluh @ Mirns dan
|
|
|