Vinni
|
Misschien overbelast? Ik moest gisteren ook skippen omdat ik mn arm niet meer kon strekken, spiertje verrekt ofzo.. Vorige week had ik het met m'n andere arm.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Gisteren heerlijk gevaren @ Mirns. Was nog wel behoorlijk brak van de zaterdag maar dat mocht de pret niet drukken. Lekker windje, zonder schoentjes: was goed te doen. Helaas vanmorgen bij het opstaan: m'n knie dus naar de klote? Vette pijn bij belasting in gebogen toestand, word je dus niet echt vrolijk van........
ik nu ook last van mijn laatst geopereerde knie. denk toch beetje teveel van het goede geweest en knie geeft nu aan dat ik even moet rusten (wel bij dezelfde punten als die jij aangeeft)!!
|
|
|
Arnold
|
balen tom! sterkte! iemand donderdag nog naar mirns? voorspellingen zien er goed uit
|
|
|
KappuhH
|
Donderdag aanwezig!
|
|
|
TATA
|
Donderdagmiddag aanwezig !!!
|
|
|
spijker
|
Yes, donderdag eindelijk weer eens aanwezig, ziet er goed uit inderdaad.
|
|
|
Arnold
|
Vrijdag ziet er ook steeds beter uit dat wordt 2 dagen knallen
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
cameraman uit Hengelo/almelo heb je de foto's van 26 april op Mirns al gepost, er zijn een aantal jongens benieuwd naar..... alvast bedankt.
|
|
|
|
Raymond.V
|
Ik heb wel in de planning om donderdag ff te gaan speulen
|
|
|
Idefixe
|
donderdag eind vd middag present. Wel veel regen maar hoge temp en een lekker windje voor de 7m !
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
donderdag eind vd middag present. Wel veel regen maar hoge temp en een lekker windje voor de 7m !
7m? veel te groot voor jou. Ik ben er ook . Weet alleen niet hoe laat. Heb iets belangrijks van mijn werk Weet niet hoe lang dit gaat duren. Denk tussen 1400uur en 1600 uur aanwezig te zijn. Maar gevaren zal er worden . Is al veuls te lang geleden. @ Johan. Ga je mee.
|
|
|
[Pepper]
|
Nee, gaat helaas niet lukken. Donderdag druk met werk, vrijdag t/m zondag zeilen.
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Beetje rare voorspelling voor vandaag. Guru en Windfinder speken elkaar lekker tegen. 10 min waarneming ziet er wel lekekr uit. 19 om 28 knots.
|
|
|
Raymond.V
|
Zijn er nog meer mensen rond 11 uur op Mirns?
|
|
|
BdB
|
hij was weer lekker op mirns, kleine 2 uur gevaren helemaal kapot. Jumps gaan al lekker hoog nu nog ff lekker landen. Backroll bijna geland. Mijn dag kan niet meer stuk
was weer dikke fun
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
@BdB hoe laat was jij er ? Heb zelf eerst ff met de 10m aangekloot, en daarna maar de 17m opgepompt, maar daarvoor was de wind ook al vrij snel te weinig
|
|
|
BdB
|
@HaPe we waren er om 1315-13.30. heb lekker met de 8 gevaren wind nam inderdaad wel wat af, begrijp hier uit dat het na 1600 niet veel meer was
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Nee, was niet veel meer. Ben tot kwart voor 7 gebleven, maar werd niets meer.
|
|
|
BdB
|
Zuur man,
|
|
|
prokiter
|
Hey mensen,
Nog een beetje leuke wind morgen/vandaag (vrijdag) ?
Twijfel een beetje met de voorspellingen, zonde om end te rijden voor Niks of bijna niks!
Gr prokiter
|
|
|
Kitesufferd
|
Iemand vanochtend op Mirns? Ben er misschien rond 11:00...
|
|
|
Henning
|
Nee, was niet veel meer. Ben tot kwart voor 7 gebleven, maar werd niets meer.
Wij hebben toch nog een goed uurtje kunnen varen, volle bak
|
|
|