100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
dat is ook n btje wat de gek er voor geeft!!! ik kreeg gister 'n mailtje van iemand die z'n 9m raven2 wilde verkopen aan mij, hij heeft m nieuw gekocht en koste hem toen zó n 1200euro(iets minder) dus nu vraagt hij er 650euro voor(redelijke prijs) maar ja ik kan m nieuw voor 588 kopen (ook compleet) en dan kan ik de kleur zelf uitzoekken! dus tja mischien dat i m aan iemand verkoopt die dat niet weet. al worden het er door dit berichtje wel minder!!
|
|
|
Morres
|
200Eur ongeveer,225 compleet, zoiets
|
|
|
storm
|
en voor dat geld vind je ook nieuwere kites dan 2004. Is echt al aardig verouderd zo'n v4. Zou het zelf niet snel doen
|
|
|
tsteen
Gast
|
zou ik ook niet doen... je kan het beste even kijken op windsurf.de
Als beginnend kitesurfer met jouw gewicht zou ik je een naish boxer 2006 12m2m aanrijden. compleet met lijnen kost die 500. Als je ze een mailtje stuurt dat je de kite voor 500 incl verzendkosten wilt hebben dan is ie voor jouw. Ik heb namelijk exaxt hetzelfde gedaan...... heb de mijne gister ontvangen. snelle levering en goede service.
|
|
|
|
MinneB
|
heb nog catapult scooter 15m2 te koop (grinnik_kitesmiley) 100 euries is ie van jouw, zelf nog ff bar en lijnen kopen (tong_kitesmiley)
owjah 5th lijn is mogelijk
|
|
|
Jacobus
|
Zijn goede kite, heb ik het mee geleerd. Wat er gezegd wordt is waar, voor weinig heb je ook een nieuwere kite, een 2005 model met 5de lijn heeft toch wat meer depower = veiligheid(heb namelijk na de v4 torch 2005 gehad en was al een heel verschil met depower). Ik heb mijn v4 gratis bij de verkoop van een andere kite gedaan (kan je nagaan).
Succes.
Met jouw gewicht zou ik eerder voor een 14m2 gaan, met een 16 zal je snel overpowerd zijn.
|
|
|
dimitri
Gast
|
1 cent
De prullenbak bedoel je.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Wat een negatieve reacties.. de V4 is gewoon geen slechte kite hoor en voor een beginner zeker nog leuk omdat hij niet veel meer hoeft te kosten!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Een kite is gewoon een erg duur wegwerp product.... Na 2 seizoenen krijg je er gewoon haast nix meer voor....
|
|
|
nick-nick
Gast
|
Ik heb hier nog een fuel 2003 kite only liggen, zo die nog wat opleveren? Ik moet er vanaf!! (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
wouterb
|
...Dus kan je beter een 2jr oude kite kopen. dat houd het een stuk goedkoper.
Onlangs voor een maat een Takoon Wook3 12m gekocht: nieuw, kompleet €300 Lijkt mij niet dat 2005 kites nu ineens niet meer werken.
|
|
|
basvr1
|
12 m² kopen :
|
|
|
basvr1
|
Of een v4 14m² voor 200 deze heb ik te koop (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
xxedguyxx
|
toevallig heb ik hier nog een mooi wit/rood/blauw V4 12m2 liggen...iemand interesse?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
toevallig heb ik hier nog een mooi wit/rood/blauw V4 12m2 liggen...iemand interesse?
ja geef maar!
|
|
|
Nino
|
Ik ben het wel eens met Morres. Zo rond de 200 eurie, misschien iets meer als'ie er echt nog mooi uitziet. Zeker geen slechte kite voor een beginner. Houd er wel rekening mee dat je er een 12 bij moet hebben om zo vaak mogelijk te kunnen varen.
|
|
|
Luko
|
met 82 kilo zou ik voor 10m2 en 14m2 gaan.
ik heb deze beide kites nog wel in mooie blauwe zwart wit zonder rep voor weinig.
heb ik het perfect mee geleerd.
zie maar anders hoor ik wel.
|
|
|
jetzu
|
Goeie beginnerskite. En voor weinig geld kun je er een hoop lol aan hebben. Ik zou met 82 kilo een 14 kopen denk ik.
|
|
|
~~Marcel
Gast
|
De V4 is een prima beginnerskite. Zeker als je boven 80 kg weegt. Veel power in de kite. En je kunt hem als gevorderde lang doorvaren. Ik ben er zelf ook mee begonnen en heb er nu drie (10, 12, 16m) te koop. Heb je een enorme range. Totaalprijs 550 euri
|
|
|
Ian
|
Neem een kite met een 5de lijn, dus vanaf 2005, kost je een paar tientjes meer. Daar krijg je meer depower voor terug, betere safety en gemakkelijk relaunchen van de kite (minder zwemmen!). Zaken die voor een beginner zeer de moeite waard zijn. Daardoor voel je je zekerder en leer je sneller.
|
|
|
jetzu
|
Je kan ook een 5e lijn aan je V4 doen.
|
|
|