|
Flyingtrunkie
|
Morgen knallen, maar waar ? SH of Ijmuiden ? Ik wil er in de loop van de ochtend zijn, wie nog meer ? 20 KNOPEN Ben er tussen 10 en 10.30 op Schell.
|
|
|
Dirkie
|
Bij voldoende wind en voldoende voortgang @werk ben ik tussen 2 en 3 op IJmuiden!
|
|
|
|
To
|
hij blijft west tot 7 uur voorspelt guru pro, wij zijn rond 12en op schellie
|
|
|
WendyH
|
Ik zie ook west staan.... Dus ben morgen ook rond 10.00 op schellinkhout.... ben er al zo lang niet meer geweest.... kan iemand me vertellen hoe ik ook al weer moet rijden ;-)
|
|
|
remcokite
|
ben rond 14.30 in ijmuiden ! (als het waait)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Het lijkt erop dat er het grootste deel van de dag geen N in komt... Daar hoop ik dan maar op..
|
|
|
dimitri
Gast
|
hij blijft west tot 7 uur voorspelt guru pro, wij zijn rond 12en op schellie
Zou jij een plaatje van Pro kunnen posten?? iig thanks.
|
|
|
@LaurenS
|
Zie de wind weer steeds met enkele knopies afnemen.Nu nog 18 knopen op watersportweer. Echt SHITzooi.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mijn baas heeft die dag een cursus voor me verzonnen. Aiiiiiiii,die dag waait aan me voorbij Volgens mij schijt je balen dat je morgen niet kan
|
|
|
@LaurenS
|
Lukt nog wel om rond 15:30 het water op te gaan.Ga wat eerder weg.........dus ik kom je wellicht tegen.Ik zit eerder aan schell te denken.FF geen zin in golvies....maar van knalluh is geen sprake meer :'(
|
|
|
To
|
hier de voorspellingen!
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Thanks T.M.
Wat zegt Pro over de Slufter?
|
|
|
To
|
magere 15 knopen
|
|
|
To
|
sluf
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
OK wat wordt het nou? Schell, IJmuiden of Sluf? Ik begrijp er niks meer van Morgen vanaf 14:00 ergens aanwezig
|
|
|
To
|
ik en richard iedergeval present op schellie:D
|
|
|
Retard
|
Schellink HOUT
|
|
|
To
|
SCHELLIE
|
|
|
Retard
|
klopt die wind meter wel op schel?
|
|
|
@LaurenS
|
Excellent 10 m2 dos weer.Ziet er goed uit...........................gelukkig! Die windmeter op schell moet de prullenbak in moet voldoende woei staan daaroo
|
|
|
Retard
|
Zo dacht ik dus ook al hier hoor ik de wind keihard door me roosters waaien en zie ik de bomen heen en waar gaan vrij hard (tussen de huizen) Hoelllaat ben jij present Peter
|
|
|