Retard
|
owjah je hebt cursus he Wij zijn er de hele dag we zien je wel verschijnen
|
|
|
TBK
|
Auto ingeladen, ik ben er klaar voor ! De wind is west hier aan dijk bij mijn huis aan het Ijsselmeer dus ik ga naar SH. Ben er tussen 9-10 uur, want met de middag wordt het een zootje zijkweer. Motregen en regen. Wie nog meer ? grtz, Frank (TBK)
|
|
|
WendyH
|
Ik kom er aan... even de auto inladen en dan ga ik ben rond 10.00 in SH
|
|
|
|
To
|
wij rond die tijd ook
|
|
|
To
|
richard als je dit lees, ben ik al naar je toe spreek je zo auwe
|
|
|
Retard
|
wtf That''s the spirit !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Veel plezier gasten ik kom net van buiten en er staat een lekkere woei volgens mij. Tbk en Haring Harry veel plezier met jullie droogpakkie he. Ik ga zo maar weer te werk Ben morgen en het weekend vrij maar dan zal het wel niet waaien..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ahhhhh, buikspieren stuk. Maar wel lekker op Schellie. Wind trok nog lekker aan tot een knoopie of 20, schat ik. En de 'N' kwam er niet in voor.
|
|
|
WendyH
|
Was top... even heerlijk gevaren...
Maruh.... water was wel errug koud...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Als je het vergelijkt met Brazilië of Egypte dan heb je gelijk. Ik had zelf geen last van de temp van het water. Alleen aan de kant was het wel wat frisjes.
|
|
|
|
TBK
|
Zo, ik weet weer dat ik leef, alle onderdelen weer even opgerekt.(ehh, niet alles) Heerlijk gevaren op SH, voldoende wind, lekker vlak water en af en toe een zonnetje erbij. Drysuitje heeft zijn werk weer uitstkend gedaan.
|
|
|
TBK
|
Je moet ook niet je kite neerlaten in het water Wendy en dan een uurtje gaan zwemmen ! Was alles nog heel toen je niet meer verder kon. Je bent in ieder geval geweest, dat kunnen anderen niet zeggen !
|
|
|
WendyH
|
alles was nog heel
alleen ego gekwetst...
|
|
|
TBK
|
alles was nog heel
alleen ego gekwetst...
Maak je daar maar niet druk om, overkomt nl iedereen wel een keer !
|
|
|
Retard
|
Ik heb ook een heerlijke sessie gehad op schell uurtje of 4 weer ... Moest er hellaas af maakte een sprong maar me stuurlijn draaide om me tip dus sprong me stuurlijk stuk + powerlijn dus heb ff lijnen gehaald bij vd berg iets gebruikt maar zien er uit al nieuw:) verder TOP gekite SUPER wind !!
|
|
|
|
TBK
|
,,Tbk en Haring Harry veel plezier met jullie droogpakkie he´´
Bedankt Theo, de Pyro was helemaal top vandaag, ook de Nemesis 10m. Net als Richard had ik het zweet op mijn rug.
|
|
|
To
|
Echt een Top wauw sessie gehad:D. we waren er rond half 12, alles snel klaar geramt hup me 10 de lucht in dikke power:D. maar naa 2en half uur begaf me safety lijn het :S. had gelijk geen zin meer, heb toen nog ff een paar rakjes gevaren met de 7 meter van richard, en kreeg alweer zin, dan maar de 12 meter uit de auto gehaald. vol gedepowerd en zonder te sturen dik opwind baggeren:D zwaar overpowerd maar was nog wel ff lekker:D
|
|
|
Dirkie
|
Hij was lekker @ ijmuiden. Wind trok lekker aan, mooie vlakke stukken, lekker kunnen knallen. raley's beginnen te lukken, maar chrashen gaat ook nog steeds prima..
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ook :'( :'( :'( :'( :'( lang leve de kredietcrisis
|
|
|