|
D@rkSt@r
|
ga tegen 12e naar anijk....
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De windvoorspelling is dat de wind vanmiddag iets naar het Westen draaid ,dus W/NW en dan is Andijk niet echt lekker meer (vlagerig) ik denk dat ik toch maar naar Ijmiuden ga...
|
|
|
360
|
Overigens lijkt het er inderdaad sterk op dat het vandaag nog behoorlijk gaat waaien. had ik tijd gehad dan stond ik nu al te pompen op IJMUIDEN iedereen die vandaag gaat: VIEL SPASS alle anderen (including me) tot morgen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het viel wederom een beetje tegen vandaag op Ijmuiden zo,n 15-20 knp ,maar heb toch weer even lekker gevaren met mijn 9 mtr... Voor de mensen die morgen gaan veel plezier ..
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Wat een k*t dag! Eerst dik in de file naar IJmuiden (1 3/4 uur ipv 45 minuten) en vervolgens veel te weinig wind. Veel plezier voor degene die morgen gaan.
|
|
|
360
|
@Laurens en Teigetje Ijmuiden ziet er goed uit morgen. maar vandaag viel het volgens mij een beetje tegen en was de voorspelling ook niet slecht..... wie weet is schellinkhout beter? Hoewel, tegen de middag komt er een beetje noord in de wind. dan is SCHELLI niet GEZELLIE toch maar IJmuiden? wie het weet mag het zegguen maar rocken wordt het morgen
|
|
|
audi
|
ik wil morgen wel naar schel zijn er nog mensen met vrije tijd. kan vanaf 9 uur aanwezig zijn.
|
|
|
Retard
|
Warkum was echt te chill zeker 20 knopen zelfs nog met me 7 gevaren was wel lekker druk van van 2 tot half 6 gevaren. Met maatje ging zelfs al zonder schoentjes was goed te doen maar wat een wind ongelofelijk !!!
|
|
|
WendyH
|
Ik ben morgen rond 1000 op schellink.. had vandaag pech dat ik moest werken en daardoor te vroeg op het water stond... Maar heb er morgen zin in!!! 7 weer een keer uit de tas!!!
|
|
|
To
|
Workum was top!, ik zie en hoorde dat en nergens wind was, geen goede altans. en op workum was er een knoop of 22 toen we aankwamen en 18 toen we weggingen. Heerlijk gevaren met de 12 en de 10, Richard zelfs nog met de 7. Ik stapte eerst op me board met schoentjes maar ik dacht na ik doe ze uit, wat was dat water warm zeg :S. Morgen ff kijken waar ik heen ga ijmuiden of schel
|
|
|
Flyingtrunkie
|
andijk was wisselend: dan weer een tijdje een knoopie of 14, dan weer een tijdje een stuk of 23. Volle bak met de 12.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Toch effe lekker gekite op IJMuiden met een strak zonnetje oip mien kop. Morgen weer naar IJmuiden, denk dat ik er rond 12 uur ben. We keep in touch Laurens en 360
|
|
|
To
|
als richard mee gaat gaan we richting schellie:D
|
|
|
Retard
|
ik ga denk wel mee (weet het wel zeker) alleen is alles vet nat
|
|
|
|
WendyH
|
Ik ben nu al onrustig.. Zijn er al meer mensen wakker.... ?? Wil eigenlijk al wel gaan ri schellink... maar alleen is ook zo alleen....
|
|
|
Retard
|
Het waait echt veel harder hoor op schel wij komen er om half 12 aan:) Tossoww
|
|
|
WendyH
|
Nou ik ga nu vertrekken, ben er met een half uurtje.... Het is nu nog lekker droog... ik hoop dat er nog meer vroege vogels die kant op komen....
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zoo!! Doe mij die dinsdag maar!! 20 knopen sideshore op Ijmuiden met 3m golven in het zonnetje! Dag van het jaar?
|
|
|
Retard
|
het gaat pas rond 4 uur regenen over het algemeen blijft het tot 3 uur droog
|
|
|
@LaurenS
|
Wel uitkijken op schell .Na twaalf uur gaat de wind richting NW.Met andere woorden vlagerig met 30 knopen.Beware .Als je gaat kan je beter nu gaan denk
|
|
|